וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר האינדי Wild Nothing יגיע להופעה בישראל

13.3.2016 / 11:00

ג'ק טייטום, הוא Wild Nothing, יגיע אל מועדון הבארבי בחודש יוני הקרוב עם הסינתים והגיטרות האייטיזיים, במסגרת סיבוב ההופעות לכבוד אלבומו החדש

Wild Nothing. Shawn Brackbill,
Wild Nothing/Shawn Brackbill

יוצר האינדי Wild Nothing, או בשמו האמיתי ג'ק טייטום, יגיע להופעה בישראל ב-7 ביוני 2016 במועדון הבארבי. הקריירה המוזיקלית של ג'ק טייטום החלה במייל שקיבל מלייבל האינדי Captured Tracks (מק דהמרקו, ביץ' פוסילז). הם שמעו את הקאבר שלו ל-"Cloudbusters" של קייט בוש והתלהבו. בתוך פחות משנה הפך הסטודנט האלמוני לתקשורת ממכללת וירג'יניה טק להבטחה הגדולה של הרוק האלטרנטיבי. "Gemini", אלבום הבכורה שהוציא ב-2010, נשמע כמו משהו נשכח משנות השמונים; שירי פופ קליטים ומלנכוליים, עטופים בהפקת לו-פיי מדוסטרשת. הביקורות היו נלהבות, רשימות סיכומי השנה אימצו אותו, ו-Wild Nothing החל לדלג בין במות הפסטיבלים הנחשבים בארה"ב ובעולם.

בפברואר האחרון הוציא את אלבומו השלישי, "Life of Pause", שמתבסס יותר על גיטרות והוקלט ברובו בשבדיה, באולפן שהיה שייך פעם ל-ABBA. במסגרת סיבוב ההופעות של האלבום הוא מגיע גם לישראל, כרטיסים יעלו 129 ש"ח, ניתן לרכוש כאן. על הבאתו לישראל אחראית חברת נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של טיים אימפלה ובריאן ווילסון בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • Wild Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully