וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוקם החדש: ספיידרמן החדש נחשף בטריילר של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"

10.3.2016 / 20:19

הטריילר השני לסרט שיעמיד את גיבורי העל אלה נגד אלה בשתי מחנות, חושף לראשונה את טום הולנד בתפקיד איש העכביש החדש. עכשיו אנחנו יודעים לאיזה מחנה הוא שייך

החודשים הקרובים עומדים להיות עמוסים בסרטי ענק של גיבורי על, אבל נדמה שהמסקרן מכולם עומד להיות "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". הסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה" מבוסס על הקומיקס הפופולרי ביותר של מארוול, ובו הגיבורים פונים אלה נגד אלה ונחלקים למחנות.

בצל ההרס והחורבן שהותירו הקרבות שניהלו גיבורי העל במשך השנים, מבקשת ממשלת ארה"ב להסדיר את פעילותם בחקיקה. סטיב רוג'רס (קפטן אמריקה) מסרב ודורש להמשיך ולפעול אוטונומית, בעוד שטוני סטארק (איירון מן) תומך בשיתוף פעולה עם הממשלה. השניים מקבצים שני מחנות של גיבורים מאחוריהם ויוצאים למאבק חזיתי אלה באלה. במקביל, איום חדש מנסה לנצל את הכאוס כדי לפגוע באנושות.

והנה החידוש הגדול בטריילר החדש. ספיידרמן החדש בגילומו של טום הולנד, נשמר עד כה בסודיות מוחלטת במארוול. איש העכביש עומד לחזור לחיינו בסרט חדש ב-2017, אבל "מלחמת האזרחים" תציג אותו לראשונה. באופן מארוולי טיפוסי החשיפה הראשונה שלו נשמרה לחלק הנועל של הטריילר.

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יעלה בישראל ב-28 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully