וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למעריצים: בוטלה ההופעה של להקת !!! (Chk Chk Chk) בישראל

11.3.2016 / 10:20

אחרי שנמכרו כ-100 כרטיסים בלבד להופעה המתוכננת של הלהקה ב-12 במרץ, הודיעה חברת ההפקות "פרוגסטייג'" על ביטולה. כספם של רוכשי הכרטיסים יוחזר להם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הם מבטלים. להקת !!!/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת האינדי האלקטרוני האמריקאית !!! (או Chk Chk Chk, אם אתם מתעקשים לבטא את שמה), שהיתה אמורה להגיע להופעה בישראל ב-12 במרץ, הודיעה על ביטול הופעתה. חברת ההפקות הישראלית "פרוגסטייג'" בישרה על הביטול בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה.

"אין יותר מדי תירוצים - ההופעה פשוט לא מוכרת", נכתב בפוסט שפורסם הבוקר (שישי), "נכון לרגע זה נמכרו קצת יותר מ-100 כרטיסים, מה שמעבר לחוסר הרווחיות יגרום למצב מביך עבור הלהקה במידה וההופעה אכן היתה מתקיימת". כספם של רוכשי הכריטסים יוחזר להם במהלך השבוע. בהודעה החברה נמסר גם מספר הטלפון בו ניתן ליצור קשר לבירורים בנושא.

להקת !!! נחשבת לאחת הטובות בז'אנר האידני האלקטרוני. הלההקה שיחררה לפני מספר חודשים את אלבומה השישי – "As If" בחברת התקליטים הבריטית "Warm Records". ב-2007 הוציאה הלהקה את מה שהפך לאלבומה המצליח ביותר, "Myth Takes", שזכה לביקורות משבחות והניב את הלהיט "Must Be The Moon". להיט נוסף זכור שלהם מהעשור הקודם היה "Me and Giuliani Down by the School Yard", ומהאלבום החדש "Freedom 15" הוא אחד משירי השנה שלנו.

זוהי ההופעה הרביעית של "פרוגסטייג'" שמבוטלת מאז תחילת השנה. בחודש ינואר ביטל הנרי רולינס את הגעתו לישראל. ב-19 בינואר הוא פרסם הסבר לביטוח ובו כתב, "ביטלתי את ההופעה בתל אביב בעצת הסוכן שלי, שחווה משבר אמון עם המפיק המקומי".

קשיים דומים היו גם בהופעה של להקת מנפרד מן. ב-13 בינואר ביטלה את ההופעה בישראל עקב החרם על ישראל, עניין שהלהקה הכחישה בעמוד הפייסבוק שלה, אבל לידי וואלה! תרבות הגיעה ההתכתבות המקורית שבה אכן עולה כי החרם והמצב הבטחוני הם הגורמים לביטול. גם זמר הפולק דונובן הודיע על ביטול הופעתו ב-25 בינואר, אלא שמאז נמצא כבר מועד חדש והזמר יגיע בסופו של דבר לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • Chk Chk Chk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully