וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק כוכבים: האזינו לגרסה הסופית והרשמית של השיר של ישראל לאירוויזיון 2016

13.3.2016 / 19:01

השיר "Made of Stars" בביצוע חובי סטאר עבר מקצה שיפורים לקראת האירוויזיון והפך לבלדה. האם יש סיכוי שהוא יביא את הנצחון לישראל?

בימוי: אלעד וייסמן ויואב צפיר

ההמתנה הסתיימה: שבוע וחצי לאחר שחובי סטאר ניצח בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" עם השיר "Made of Stars" שוחררה היום (ראשון) הגרסה הסופית של השיר שעבר מקצה שיפורים לאחר התגובות הלא אוהדות שקיבל עם יציאתו.

"האירוויזיון שינה כיוון אמנותי בשנים האחרונות, ומנצל את הפלטפורמה של שידור המוזיקה הגדול בעולם לטובת הפצת שירים לרדיו ברחבי אירופה. בחרנו לעשות לשיר גרסת בלדה מרגשת, שיכולה להצליח מעבר לתחרות עצמה. באירוויזיון השנה יש מעט מאד בלדות, ואנחנו מאמינים שנוכל להתבלט בתחרות בזכות ביצוע של זמר מעולה כמו חובי, ומופע בימתי מרהיב עליו אנו עובדים בימים אלה", מסר דורון מדלי יוצר השיר.

חובי סטאר, בן 29 מקריית אתא, זכה בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" לאחר שגבר על נופר סלמאן, גיל חדש ואלה דניאל. בעקבות ההסכם בין קשת והערוץ הראשון, חובי סטאר יהיה זה שייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב. אירוויזיון 2016 ייערך בחודש מאי בשטוקהולם. ישראל תשתתף בחצי הגמר השני שיתקיים ב-12 במאי ותתמודד מול 18 מדינות ביניהן אוסטרליה, אירלנד, פולין ונורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully