וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטריילר שכל האינטרנט תדבר עליו

15.3.2016 / 8:48

סת' רוגן משחרר את הטריילר לסרטו "Sausage Party" וחושף מה עובר בראשן של נקניקיות זועמות. בנוסף נחשפו האמנים הישראלים שיופיעו בפרימוורה 2016. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: טריילר "Sausage Party")

seperator

20:10 - "אינדיאנה ג'ונס 5" יוצא לדרך

לאחר מחול שמועות ארוך, הכריזו אולפני דיסני כי הסרט החמישי בסדרת "אינדיאנה ג'ונס" יגיע לבתי הקולנוע ב-19 ביולי 2019. לפי ההודעה, סטיבן ספילברג עתיד לביים את הסרט והאריסון פורד יגלם את דמותו של הארכיאולוג ההרפתקן. בשלב זה לא ברור מה תהיה עלילת הסרט וכנגד איזה איום קיומי יתמודד ג'ונס אולם עולם הארכיאולוגיה לא יישאר אותו הדבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

9:05 - אוכל, כולם אוכלים אותו

שיחת היום באינטרנט היא הטריילר הרשמי והמעולה לסרטם החדש של סת' רוגן ואוון גולדנברג, "Sausage Party". "מסיבת נקניקיות" (תרגום לא רשמי, וואלה! תרבות) מאיים לעשות לעולם הקולינריה את מה ש"צעצוע של סיפור" עשה לעולם הצעצועים.

בטריילר ניתן לראות כיצד המזון שלנו מגיב כשהוא מגלה את האמת המרה: לאחר שהוא נרכש בסופרמרקט - הוא מובל כצאן לטבח. "הם אוכלים ילדים!", זועקת נקניקיה עצובה בזמן שהיא צופה בגזרים גמדיים נלעסים למוות.

לצדו של רוגן מככבים ג'ונה היל, מייקל סירה, קריסטן וויג, אדוארד נורטון ורבים נוספים. "Sausage Party" צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה"ב בחודש אוגוסט.

9:00 - נחשפו האמנים הישראלים שיופיעו בפרימוורה

אל הליינאפ המרשים של פסטיבל פרימוורה בברצלונה השנה, המונה בין היתר את רדיוהד, פי ג'יי הארווי, טיים אימפלה ואייר ויתקיים בין ה-1 ל-5 באפריל, מצטרפים האמנים הישראלים Tiny Fingers, Cut Out Club ונגה ארז. שלושת האקטים יופיעו על הבמה הישראלית, המתקיימת בשיתוף פעולה בין שגרירות ישראל בספרד, אירועי החשיפה הבינלאומית והצוללת הצהובה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully