וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 87: אופרת הסבון הפרטית של כוכבת "צעירים חסרי מנוח"

18.3.2016 / 1:12

בנה של טרייסי ברגמן איים להרוג את בן זוגה הנוכחי, בבית החדש של האני בו בו מסתתרים (אולי) שלדים אמיתיים וזאק אפרון מחלק אייפון לכל דורש. מצעד הטראש השבועי

מקום 5: ג'ק באוור, עכשיו על המיקרופון

אפשר היה לחשוב שכל העונות של "24", שבהן ג'ק באוור השקיע כל כך הרבה מאמצים להציל שוב ושוב את העולם, היו מותירות את קיפר סאת'רלנד עם איזושהי תחושת מימוש עצמי. אך לא, השחקן הוותיק ורב ההישגים מחפש לו עוד פסגות לטפס עליהן, ומעתה, ניתן לקרוא לו קיפר סאת'רלנד, סינגר-סונגרייטר. סאת'רלנד לא רק משחרר אלבום, הוא אף ייצא לסיבוב בן 26 הופעות בחודש הבא. טוב, לפחות הוא לא אכל לנו את הראש שנתרום לאלבום שלו בהדסטארט.

מקום 4: כך תשיגו אייפון מזאק אפרון

זאק אפרון מושלם, זו עובדה ידועה. איך הוא מצליח להיות יותר ויותר מושלם ככל שעובר הזמן? זו כבר תעלומה. הכוכב נמצא בימים אלו בפלורידה לרגל צילומי העיבוד הקולנועי של "משמר המפרץ", וגם שם עדרי מעריצים רודפים אחריו בשביל סלפי. אחד מהם, אחמד טיור, רדף אחרי אפרון בשביל לצלם אותו לסנאפצ'ט, רק שבדרך הוא הצליח לנתץ את מסך הטלפון שלו. למרות זאת, הטלפון היה תקין בשביל לצלם את הוידאו, וזאק לא רק שהצטלם ברצון, אלא גם הזמין את טיור לסט ואף סידר אותו עם אייפון חדש. שזה קצת מוגזם, בכל זאת, המכשיר היה תקין מספיק בשביל להעלות סרטונים. אבל מה אכפת לו, הוא זאק אפרון, ויום אחד אולי הוא יקנה גם לכם אייפון.

מקום 3: בית חדש, אורחים ישנים

הצרות לא מפסיקות לרדוף את האני בו בו ומשפחתה. אחרי שנראה כי בני המשפחה הצליחו להתגבר על כל הסקנדלים המשפחתיים והקשיים הכלכליים, והצליחו לרכוש בית, לרגע קט חשבו בני המשפחה שמצאו בבית דייר נוסף, והוא מת. עובדי חברת השיפוצים שהכינה את הבית למגורים מצאו מתחת לבלטות של חדר האמבטיה משהו שנראה להם כמו שלד, או לכל הפחות משהו שיוכלו לצלם ולמכור לאתר הרכילות "TMZ". זה עבד להם. אם מדובר בשרידי אדם או לא, תחליטו אתם. המשטרה, אגב, כבר קבעה שאלו סתם סלעים.

מקום 2: רואה לך בברכיים

יש אנשים שחושבים שהם רואים מפורסמים בכל מקום. "הנה יהודה לוי!", הם יצעקו למראה בחור מזוקן, וכל ג'ינג'ית מתולתלת תיחשב בעיניהם מיד כסתיו שפיר. כזו היא בוודאי אמילי דיילי, אחרת קשה מאוד להסביר איך היא הצליחה להבחין בפניהם של הרודן הצפון-קוריאני קים ג'ונג און ומגיש הטלוויזיה ג'יימס קורדן בברכיים שלה. במחזה המשונה היא הבחינה כשהסתכלה בתמונה של עצמה, ומוכרחים להודות שיש משהו בדבריה. הדבר הכי חשוב בסיפור הזה, שיש לנו כאן הזדמנות להיות חלק מטרנד רגע לפני שהוא מתפשט. אז קדימה: איזה סלב מסתתר אצלכם בברך?

מקום 1: אדיפוס, מאחוריך

איזה כיף זה כשהמציאות מחקה את האמנות! טרייסי ברגמן, שחקנית "צעירים חסרי מנוח", מצאה את עצמה לאחרונה בעלילת אופרת סבון משל עצמה. בן הזוג שלה, בריאן לנדאו, טוען כי בנה מנישואיה הקודמים, לנדון, כיוון עליו אקדח ואף איים להרוג אותו בכמה הזדמנויות שונות. מתברר שלנדון הוא חובב מסיבות ששותה להנאתו ומגדל מריחואנה, הרגלים שלא הצליח לזנוח גם לאחר שהות במוסד גמילה. לנדאו החליט להעמיד את הבחור הצעיר והסורר במקומו, וזה לא נגמר טוב: הנער לא אהב את זה שהחרימו לו את המריחואנה ואיים על לנדאו, שהלך והוציא נגדו צו הרחקה. אולי אפשר לסדר לו עבודה בחדר הכותבים של "צעירים חסרי מנוח"? יש לנו כאן מקרה קלאסי של ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully