וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הילרי קלינטון מגיעה ל"ברוד סיטי"

17.3.2016 / 11:06

המועמדת הבכירה של המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, מארחת את אבי ואילנה מ"ברוד סיטי", וגם: בכורה לטריילר של "מי יאהב אותי עכשיו?". לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "מי יאהב אותי עכשיו")

seperator

15:38 - טריילר חדש ל"אגדת טרזן"

יום מלא בטריילרים חדשים, והנה עוד הזדמנות לבהות בריבועי הבטן של אלכסנדר סקארסגארד בדמותו כמלך הג'ונגל, במרגו רובי כג'יין וכריסטוף וולץ בתפקידו הקלאסי כאיש לבן ומרושע. כמו הרבה יותר מדי טריילרים בתקופה האחרונה, גם הטריילר הזה חושף הרבה יותר מדי מהמערכה השלישית כבר בהצצה. ראו בזאת אזהרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

15:05 - טריילר שני ל"אקס-מן: אפוקליפסה"

ככל שאנחנו נחשפים ליותר מהטריילרים של הסרט השלישי בטרילוגיית הפריקוול של "אקס-מן", כך מתחוור יותר שהוא עומד להיות בעייתי. משהו באובר אפקטיזיציה ובדיאלוגים הקלישאיים רק הולך ומחמיר בטריילר הזה.

"אקס-מן: אפוקליפסה" מתרחש בשנות ה-80 של המאה הקודמת, אז מתעורר משינה ארוכה מוטנט רב עוצמה שמנסה לאחד תחתיו את בני מינו כדי להחריב את האנושות. חניכיו של צ'רלס אקסבייר יוצאים לקרב מכריע מולו.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-19 במאי.

14:51 - הטריילר הראשון של "מי יאהב אותי עכשיו"

סרטם החדש והמדובר של האחים הימן מביא את סיפורו של סער מעוז, בכור מבין שבעה אחים במשפחה דתית-לאומית משדה אליהו, שיצא מהארון בנעוריו והחליט לעזוב ללונדון לאור תגובת משפחתו. הסרט מגולל את הניסיון של מעוז לשוב אל חיק משפחתו 17 שנים אחרי הקרע, וכשהוא מאובחן כנשא נגיף ה-HIV.

הסרט 'מי יאהב אותי עכשיו?', קופרודוקציה בריטית ישראלית, הופק על ידי סרטי האחים הימן, בתמיכת ערוץ 8 ב- HOT ובתמיכת ה- BFI (מכון הקולנוע הבריטי), קרן מקור, המיזם המשותף של קרן גשר לקולנוע רב תרבותי וקרן אבי חי. הסרט יעלה לאקרנים ב-7 באפריל.

13:00 - כש"המומינים" פוגשים את "משחקי הכס"

אלינור רחימי פרסמה בפייסבוק איור המשלב בין "משחקי הכס" ל"המומינים", והתוצאה קצת מתבקשת וקצת מטרידה. אנחנו קוראים לזה "מומיני הכס".

"בכיכובם של:
מאי סטארק
סנורק וסנורקה לאניסטר
מומין סנו
סרח בייליש
ובתפקיד המהלכים הלבנים - השמנטפים".

11:30 - צפו במפגש הראשון המלא של אבי ואילנה עם הילרי קלינטון ב"ברוד סיטי"

המתמודדת בפריימריז למפלגה הדמוקרטית והאישה הראשונה בדימוס, הגיעה להתארח בפרק החדש של "ברוד סיטי" (ששודר אתמול בארה"ב). במסגרת העלילה הגיעו הבנות הפוחזות אבי ואילנה לעבוד במטה הבחירות של קלינטון, ובעודן מתמוגגות מנוכחותה הרוחנית מגיעה הגברת עצמה לומר שלום, מוציאה את הבנות מאיזון.

11:09 - פרנק סינטרה ג'וניור, בנו של פרנק סינטרה, הלך לעולמו בגיל 72

בנם של פרנק וננסי ברברטו סינטרה, הזמר והמלחין פרנק סינטרה ג'וניור, הלך לעולמו לפנות בוקר (חמישי) והוא בן 72. בהודעה מטעם משפחת סינטרה נכתב כי סינטרה ג'וניור שהה בדייטונה ביץ', פלורידה והתכונן למופע נוסף במסגרת סיבוב ההופעות שלו, כאשר לקה בהתקף לב קשה. "משפחת סינטרה אבלה על מותו של פרנק - בן, אח, אב ודוד", כתבה אחותו ננסי בעמוד הפייסבוק שלה, "שינה חמימה, פרנקי".

סינטרה ג'וניור נולדה בניו ג'רזי ב-1944, הבכור מבין ארבעה ילדים. כבר בילדותו נהג ללוות את אביו, שנחשב כבר באותה תקופה לאחד הזמרים החשובים בעולם, להופעות. ב-8 בדצמבר 1963, כשהוא בן 19, נחטף סינטרה כששהה במלון ליד אגם טאהו בנבדה. הוא שוחרר יומיים לאחר מכן תמורת כופר של 240 אלף דולר אותו שילם אביו לחוטפים: בארי קינן, ג'וני אירווין וג'ו אמסלר. זמן קצר לאחר מכן נתפסו השלושה ונשפטו לתקופות מאסר ארוכות, אולם השתחררו אחרי תקופה קצרה בלבד.

תחת צלו הכבד של אביו, ניסה סינטרה ג'וניור לפרוץ לעצמו דרך עצמאית בתחום המוזיקה. הוא יצא למסעות ברחבי המדינה, שם ביצע שירים מקוריים לצד להיטים של אביו, השתתף בתוכניות טלוויזיה ושעשועונים ואף הנחה במשך 10 שבועות את תוכנית האירוח של דין מרטין. הלהקה שהקים התמחתה במופעי חימום בלאס וגאס לאמנים גדולים שהגיעו להופיע בבתי הקזינו הגדולים במדינה.

במהלך השנים הוציא סינטרה ג'וניור 7 אלבומים והתארח באלבומים של אמנים רבים נוספים. הוא הותיר אחריו בן, מייקל, המשמש כמורה ביפן.

פרנק סינטרה ג'וניור. GettyImages
פרנק סינטרה ג'וניור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully