וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטנה מגיע להופעה בישראל: כל הפרטים

18.3.2016 / 21:00

אחרי שנאלץ לבטל ב-2010, קרלוס סנטנה יגיע לישראל עם להקתו להופעה חד פעמית בפארק הירקון ביולי הקרוב. כמה יעלה כרטיס? כל הפרטים כאן

קרלוס סנטנה. GettyImages
הוא מגיע. קרלוס סנטנה/GettyImages

אחרי שב-2010 נאלץ לבטל את הופעתו המתוכננת בישראל, יגיע המוזיקאי האגדי קרלוס סנטנה להופעה במוצאי שבת ה-30 ביולי בפארק הירקון.

מאחורי סנטנה עשרות אלבומים אשר מכרו כ-90 מיליון עותקים. בשנים האחרונות הוא מסתובב בעולם עם להקתו שמכילה לא פחות מעשרה נגנים ומבצע את מיטב הקלסיקות שלו, כולל אלו מהאלבום שהחזיר אותו לטופ העולמי, "Supernatural" שכלל את "Smooth" ו"Maria Maria" שהיו ללהיטי ענק גם בישראל. אותו אלבום מכר בארצות הברית לא פחות מ-11.6 מיליון עותקים ונחשב לאחד האלבומים הנמכרים בשנות ה-90.

אל ישראל הוא מגיע במסגרת סיבוב הופעות עולמי המקדם אלבום חדש שעתיד לצאת ב-15 באפריל, ובו הוא מאחד לראשונה את ההרכב המקורי שהופיע בוודסטוק ואחראי לשלושת האלבומים המיתולוגיים הראשונים של הלהקה. האלבום יקרא "Santana IV" ויסמל את הפעם הראשונה מזה 45 שנה שההרכב מקליט יחד מאז האלבום זוכה הפלטינות המרובות שלהם "Santana III" שיצא ב-1971.

"קרלוס סנטנה הוא אזרח העולם שמפיץ מסר של אהבה, אור ושלום בכל מקום אליו הוא מגיע לנגן את המוזיקה שלו", אומר מנהלו של האמן, מייקל וריוניס. "סנטנה מאמין שהעולם צריך להיות ללא גבולות ולכן הוא אינו נרתע או נמנע מלהופיע בכל מקום ברחבי העולם. אנחנו מצפים בקוצר רוח להופיע בישראל בקיץ הקרוב".

המופע בישראל - שעל הפקתו אמון שוקי וייס - עתיד להימשך כשעתיים וחצי ולכלול את כל להיטיו הגדולים, עם הרכב גדול המונה 11 מוזיקאים וכוללים את אשתו של סנטנה, המתופפת סינדי בלאקמן. פארק הירקון יכלול כ-6,000 מושבים, כולל מתחם VIP ואזור קדמת במה.

המכירה המוקדמת נפתחת מחר (שישי) בשעה 8:00 בבוקר, במחירים שינועו החל מ-294 בדשא ועד 1259 ש"ח במתחם ה-VIP. ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • סנטנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully