וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הקונפיט

אביעד "צפניה" קדרון

19.3.2016 / 23:33

צבא האמת נוקם את נקמתו ואור מודחת, החברות האמיצה של ששת המופלאים מתפוררת וקסניה חושפת סוד כמוס ותעלומה גדולה. בלוג "האח הגדול": צפניה מאושר כאילו אין מחר

צילום מסך

01. קשה לי לחשוב על מי אני עצוב יותר: ארז טל או קורין גדעון. לכאורה, שני מנחים. בפועל, שני אביזרי תפאורה. טל הוא המבוגר והציני מבין השניים הוא כבר יודע דבר או שניים על התעשייה אז סביר להניח שהוא הבין למה הפקת "האח הגדול" הכניסה אותו ואת גדעון לאולפנים כדי לנסות להזיז משהו בעלילה התקועה שכוללת ששה מתמודדים משעממים ומשועממים. גדעון, לעומתו, רק בתחילת הקריירה שלה ואחרי שההנג-אובר מהאלכוהול שצרכה ביום רביעי יעבור (גירל, כמה את מסוגלת לשתות?), היא בטח תתבאס כשתבין שהפכה לפרופ ארבעה חודשים אחרי שברחה מתוכנית שבה היתה פרופ. אולי הסיינטולוגים צודקים, אולי הגורל שלנו קבוע מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלגל הצלה אנושי. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. והגורל של אור היה כרוך בגורלו של שיחי. הדבר היחיד שהחזיק את אור בבית היה שיחי וכששיחי פרש, לאור לא היה מה לעשות שם. אפילו קובות היא לא גלגלה היום. היא בטח נורא תתבאס לגלות שלמרות כל הפוזה של האישה המזרחית העצמאית התברר שבלי גבר היא לא מחזיקה מעמד. אין לכם מושג כמה אני שמח שאור הודחה מ"האח הגדול" ולקחה איתה את כל השיח המוסלל הפריבילגי שלה שנראה כמו ענן תגיות רנדומלי שפלטה בכל פעם שהתחשק לה. ואתם יודעים למה אני כל כך שמח? כי זה אומר שגם כל החברים המוסללים הפריבילגים של אור יעזבו את הבלוג ויפסיקו להטריד אותי בשיחות טלפון שנפתחות ב"שלום אני איקס ואני עורכת דין ואני גם חברה של אור ובלה בלה בלה השיח שלך בבלוג בלה בלה בלה וזה מעליב ופוגעני ואפילו משמיץ בלה בלה בלה". ויפסיקו לעשות לינצ'טרנט בבלוג סאטירי (!) ויכתבו בכל מקום שהבלוג הזה לועג לכל מיני מילים כמו "הסללה". זהו, נגמרה החגיגה. קחו את תור הזהב שלכם ותפתחו קבוצה בפייסבוק או איזו מסעדה לשווארמה טבעונית מחלבון קשיו בפלורנטין ותניחו לי. זה בסך הכל בלוג על תוכנית טלוויזיה, לא פרויקט אטום.

03. אתם צחקתם כשאמרתי שאור היא הפרידה הכט החדשה, הא? דינג דונג, דה וויצ' איז גון. ואני כותב "וויצ'" כחלק מריקליימינג למושג המכושפות כמובן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה בהסללה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. היה מענג לראות את ששת החברים הטובים שלא מפסיקים להגיד אחד לשני כמה הוא מושלם וכמה היא יפה וכמה הוא חמוד וכמה הוא מרשים וכמה אתם משעממים את התחת מתחילים בתהליך הקניבליזם הקבוצתי לקראת הגמר. תומכי שיחי הרי צפו בהתנהלות המרושעת של השישייה הזו במשך חודשים וכעת אותה התנהלות מופנית כלפי פנים. ששת האנשים שהצהירו פעמים רבות כי הדבר החשוב מבחינתם בתוכנית הוא החברים החדשים שהכירו ולא, רחמנא ליצלן, הדירה שבה יזכו בסוף העונה, מגלים כי קסם הטאבו חזק מכל חברות. שי חי לא היה מיוחד, הוא פשוט לא התיימר להיות משהו שהוא לא.

05. זה לקח חודשיים וחצי אבל בסוף ב"האח הגדול" החליטו לשלוף החוצה את התותח הכבד מכולם שנטען שלא יישלף לעולם: הרצח של תאיר ראדה. בכל זאת, בשבוע הבא עולה לשידור הדוקו שיעסוק ברצח שלה ואם האמברגו נשבר, אז יאללה, אפשר לחגוג. גם ככה כבר עברו עשר שנים מאז הפרשה הכי מאותגרת בתולדות רמת הגולן. למען האמת, כששי מיקה אמרה לדודו שהיא לא מצליחה להבין איך זה קרה, הייתי בטוח שיגיע מונולוג על זה שהיא לא מבינה איך מישהו מחליט לרצוח ילדה בת 14. אבל לא, שי מיקה אמרה שהיא לא מצליחה להבין איך ביום אחד ילדה איבדה את החברה הכי טובה שלה. תאיר מתה אבל היי, בואו נדבר על כמה שי מיקה סבלה. מהמם.

האח הגדול. צילום מסך
לא מבינה איך זה קרה/צילום מסך

כמה קטנות

06. הרגע העגום של השנה: דודו מבקש מיורם זק להשמיע לו את "לפעמים חלומות מתגשמים" לרגל העפלתו לגמר. הכי דור y נטול תקווה.

07. אור מכריזה שהיא אחראית ליציאתו של שיחי מהבית > יאיר לפיד מכריז שהוא אחראי להסרת כרזות אנטי-ישראליות מהרכבת התחתית בלונדון.

08. ובבקשה בבקשה בבקשה שמישהו יפגיש את אור עם אורטל בן דיין ויתעד את זה. לא בטוח שאור תאהב את הסטטוסים של אב"ד נגדה. כן בטוח שנאהב את הפגישה.

09. השאלה שחייבים לענות עליה בשלושת השבועות הקרובים: למה קסניה לא נכנסת לנסט. באמת. בטח יש כאן איזה סיפור. זה לא שיש משהו יותר מעניין לעשות עד הגמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קרה בנסט?!?!?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"הפשטות עולה על כל קריטריון אחר שלך" (ברק עם המחמאה הכי מעליבה לקסניה)

"מה עם ת… תאיר?" (דודו מרים להנחתה לשי מיקה)

"יש אנשים שלא נועדו להיות כוכבים" (ברק מביט במראה)

"היא במקום ההוא?" (דודו מפרגן לקורין)

"את מרגישה שהצלחת להבליט את עצמך?" (ארז מתעלל בשי מיקה)

"אני שומע מרמור" (וממשיך להתעלל באור)

"מה, אני אכפה את עצמי על אנשים?" (דודו מפגין חוסר מודעות טוטלי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully