וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה ז"ל, נגד חברת ילדותה, שי מיקה יפרח מ"האח הגדול"

20.3.2016 / 13:26

אמה של תאיר ראדה ז"ל לא אהבה את העלאת שם בתה ב"האח הגדול". "אני מאוד מצרה שאנשים כדי להיכנס ל'האח הגדול' או כדי לעשות איזשהו אייטם ישתמשו בזה כסיפור כיסוי לעשות מזה רייטינג", אמרה בתוכניתו של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה 103FM

צילום מסך
seperator
תאיר ראדה ז"ל ושי מיקה יפרח. קרדיט: צילום: יואב דודקביץ’, יח"צ, ורפרודוקציה: ג'יני, עיבוד תמונה
תאיר ראדה ז"ל ומתמודדת "האח הגדול" שי מיקה יפרח/עיבוד תמונה, קרדיט: צילום: יואב דודקביץ’, יח"צ, ורפרודוקציה: ג'יני

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה ז"ל, לא אהבה את העלאת שמה של בתה אמש (שבת) בפרק של "האח הגדול". שמה עלה בדבריה של מתמודדת התוכנית שי מיקה יפרח, שהיתה חברת ילדות של ראדה לדבריה. אילנה ראדה התייחסה הבוקר (ראשון) לשימוש שעשתה הפקת התוכנית בסיפור הכואב בריאיון לתוכניתו של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה 103FM.

אמש, בתוכנית "האח הגדול", אמרה יפרח על תאיר ראדה: "היינו חברות הכי טובות. היא היתה כמו אחות קטנה שלי. היינו רוקדות ביחד, היינו שכנות, היינו כזה מאוד מאוחדות, גדלנו ביחד. היינו כל פעם חוזרות ביחד מבית ספר, ונעצרות לרכל חצי שעה. רק ריכולים. ומסתלבטות על השכנים שאנחנו מתנשקות. היינו עושות מלא שטויות. היא היתה חייכנית, יפהפה, עד היום לא ראיתי ילדה שרוקדת כמוה". בתשובה לשאלה "האם כשזה קרה היית בבית ספר", אמרה יפרח: "את זה אני לא אספר".

לא אהבת את זה, אילנה, אמר גזית לאילנה ראדה. "אני לא אוהבת", היא השיבה לו, "כבר מלכתחילה כשהיא נכנסה ל'האח הגדול' היא נכנסה בסיפור שהיא החברה של תאיר. אני פניתי להפקה וביקשתי ש.. אני מאוד מאוד מצרה שאנשים כדי להיכנס ל'האח הגדול' או כדי לעשות איזשהו אייטם ישתמשו בזה כסיפור כיסוי לעשות מזה רייטינג. צר לי שלוקחים מקרה כזה כל כך טרגי, שעדיין מדובר עליו ועדיין יש מאחוריו משפחה מאוד מאוד מורחבת שהסיפור הזה מאוד קשה לה לתכניות כאלה. גם הסצנה שהם עשו בתוך האח של דימוי רצח שזה דבר שנדמה לי שהוא לא היה אקראי".

"אני מבין כל מילה שאת אומרת", אמר גזית, "אני חושב שהיא אמרה דברים טובים, דברים נאים על בתך זכרונה לברכה". ראדה השיבה: "אין לה דבר אחר להגיד על בתי, אבל אתה יודע מה, היא סותרת את עצמה. כי אם היא היתה חברה מאוד מאוד טובה של תאיר, וכל יום חזרו יחד מבית הספר, איך זה שבאותו יום, יום הרצח, היא לא הולכת לחפש אותה? היא האחרונה שראתה אותה. היא האחרונה שלה היא אמרה: 'אני הולכת, מביאה את התיק, וחוזרת'. איך היא מפקירה את החברה שלה בתוך תחום בית הספר, וזה לא משנה שאף אחד לא יודע שתאיר תרצח, אבל אני חושבת שאם היא מעידה שהיא החברה הטובה, חברה טובה לא מתנהגת ככה".

"הן היו ילדות בתקופה ההיא. עברו מאז המון שנים", אמר גזית. "גם בבית משפט דובר על כך רבות. אני מאוד מאוד מצרה להגיד שאני ממש לא קונה את הטיעון של הילדות. אני מאוד לא מקבלת את זה שגם בבתי משפט וגם במשטרה וגם בחקירות כאילו תמיד מדברים על זה תלונות. הנוער שלנו לא תמים. כי כשנוח לכולם לראות את הנוער שלנו תמים אז אנחנו רואים את זה ככה, כדי לכסות על שקרים, על טיוחים. אבל כשלא נוח, אז פשוט רוקדים על זה. היו נערים שרצחו פעם ילדים. ויש נערים שנרצחו. אנחנו רואים מה הנוער היום עושה. בוא לא ניתמם. אנחנו כבר לא חסידי אומות עולם, גם לא הנוער".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

האזינו לשיחה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully