וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות במופע איחוד היי פייב; מכירות הכרטיסים נמוכות משמעותית מהמצופה

באחרונה נמכרים כרטיסים במבצע 1 פלוס 1 למופע האיחוד היחיד של היי פייב, זאת בעוד שמפיקי המופע הצהירו על תקוותם למלא 3 הופעות איחוד. "חשבו שזה היילייט, ומתברר שזה לא", טוען בכיר בתעשייה

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: קאסט "ארץ נהדרת" עושה היי פייב)

seperator

"מכירות הכרטיסים להופעת האיחוד של להקת 'היי פייב' אינן עונות על ציפיות ההפקה", טוען בפני וואלה! תרבות גורם בהפקת מופע האיחוד של להקת הבנים מהניינטיז. לאור תשומת הלב התקשורתית הרבה לה זכה מופע האיחוד, מפתיע לגלות שבימים אלה מוצעים מבצעי 1 פלוס 1 לרוכשי כרטיסים. לטענת גורמים בתעשייה, ובהם גורם בהפקת המופע, צעד זה מעיד על בעייתיות. מפיקי המופע מנסים למלא בכל דרך את ההופעה הראשונה, בעוד שהצהירו על תקוותם למלא 3 הופעות איחוד.

הופעת האיחוד של היי פייב אמורה להתקיים במוצאי שבת ה-9 באפריל בהיכל הספורט יד אליהו. זהו המופע הראשון של הלהקה מזה 16 שנים. בשנת 2014 פורסם לראשונה כי מסתמן האיחוד, ולצורך מימושו הגיע לארץ עידן יסקין שהתגורר בשנים האחרונות בניו יורק. באחרונה תקף וירוס את אמיר פיי גוטמן, שמאושפז כבר שבוע בבית החולים איכילוב.

גורם המעורב במופע אמר לוואלה! תרבות כי "הציפיות של המפיקים היו מוגזמות. הם נורא רוצים שיקרה החלום הזה. הם נורא רוצים את ההופעה השניה. עם כל החוזים והכל. הם מוכרים 1 פלוס 1 כדי להיות סולד אאוט. מבצעים כאלה לא נראים טוב בתכלס, כי זה משדר את המסר שהכרטיסים לא נמכרו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
היי פייב. דודי פרץ, אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
היי פייב, מודל 2016/מערכת וואלה! NEWS, דודי פרץ, אלירן אביטל

"היי פייב לא היו מתאחדים בשביל מופע אחד", טוען בפני וואלה! תרבות גורם בכיר בתעשיית המוזיקה, שאינו מעורב במופע אולם בקיא בתחום המופעים. "לעשות מופע אחד בהיכל זה להביא כסף מהבית. אם למופע האחד, הבודד והיחיד עוד מוכרים אחד פלוס אחד... מה עוד יש פה להבין? זה אומר שלא מוכרים מספיק כרטיסים. מאוד פשוט. היו פה יחסי ציבור מטורפים. מכרו במחירים גבוהים, חשבו שזה היילייט, ומתברר שזה לא. מה שמשתמע שממופע אחד של 6000 כרטיסים אי אפשר להחזיר את הכסף".

איתי גלו, אחד ממפיקי המופע, אמר: "מכירת הכרטיסים מתקדמת מדהים. נשארו כרטיסים אחרונים".

- אז איך אתה מסביר את מבצע אחד פלוס אחד?

"יש מקומות שהם פשוט פחות טובים. נשארה כמות ממש קטנה".

ממשרד יחסי הציבור של היי פייב נמסר: "מיום ההכרזה על מופע האיחוד של להקת היי פייב צויין כי מדובר בהופעה חד פעמית בלבד, וכי נשארו כרטיסים אחרונים למופע הגדול ב 9.4 בהיכל מנורה מבטחים. נשמח לראותכם".

  • עוד באותו נושא:
  • היי פייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully