וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלא עולמי: תגובות ראשונות להופעה של גל גדות ב"באטמן נגד סופרמן"

22.3.2016 / 13:47

אחרי הפרמיירה העולמית של סרט הגיבורים בכיכובה של השחקנית הישראלית, נראה שוונדר וומן הותירה רושם חיובי מאוד על המעריצים בעולם, וגם: הפירוט המלא של ההופעה

יח"צ - חד פעמי

קיץ 2016 יהיה העמוס ביותר אי פעם בגיבורי על קולנועיים מכל הצבעים והמינים. "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" מציב במרכזו שניים מהחשובים והאהובים ביותר שבהם, אבל צופים רבים בעולם וגם בישראל נושאים את מבטם דווקא אל מי שמשמשת כדמות משנה בסרט. רוכשי הכרטיסים ייאלצו אמנם להמתין עד סוף השבוע הקרוב כדי לחזות בהופעת הבכורה של גל גדות כוונדר וומן, אבל מי שלא יכולים להמתין מוזמנים להתרשם כבר כעת מתקציר האירועים ולשפוט האם הטירוף אכן מוצדק. ספוילרים בפסקה הבאה.

דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן, מופיעה בסרט לראשונה בסצנה המתרחשת במסיבה שמארח לקס לותור (הנבל של הסרט). ברוס ויין מגיע למסיבה אף הוא על מנת לשתול מתקן ריגול שיאפשר לו גישה למחשביו של המיליארדר, אך הוא מגלה שהאישה המסתורית הקדימה אותו ונעלמה במכונית יוקרתית כשהמתקן בידיה. ויין מאתר את פרינס במהירות והיא מספרת לו שביקשה לצפות בקבצים כדי לדעת האם פרטים אודותיה נמצאים במחשביו של לותור. היא משיבה לו את המתקן ונעלמת. מאוחר יותר חוקר ויין את המידע על המתקן ומגלה תמונה ישנה של פרינס במדי וונדר וומן, מוקפת בחבורת אנשים מסתורית.

פרינס נראית עולה על מטוס ומתכוננת להיעלם חזרה אל אלמוניותה, כאשר דיווח חדשות על קרב אימתנים במרכז גות'הם גורם לה לרדת ברגע האחרון. בפעם הבאה שהיא מופיעה על המסך, לבושה פרינס במדי וונדר וומן ונאבקת לצדם של באטמן וסופרמן בדומסדיי, מפלצת קריפטונית שנוצרה על ידי לותור. לקראת סיום הסרט נראים ויין ופרינס שוב יחד. פרינס מגלה כי החליטה לנטוש את האנושות לפני מאה שנים בגלל האלימות של בני האדם. ויין מפציר בה להצטרף אליו ולסייע לו לחשוף אנשים נוספים בעלי יכולות על, הכל כהכנה למלחמה גדולה שעוד תגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשואות על הופעה קצרה. גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדות היא אחת מנקודות האור הבודדות של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". הסצנות בכיכובה אמנם מעטות והמידע שניתן עליה מצומצם, אך היא מצליחה להותיר רושם שמאפיל על גיבורי הסרט האחרים. סצנות הקרב בכיכובה מרשימות וכוללות שימוש במגן ובלאסו האמת, שני הנשקים האיקוניים שמלווים אותה מהקומיקס הפופולרי. הסצנות בהן היא מופיעה כדיאנה פרינס מחמיאות לה לא פחות, ובהן היא נראית לבושה בשמלות יוקרתיות ומחמיאות לגזרתה.

הביקורות הראשונות על "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" יתפרסמו בעולם רק הערב (שלישי), אבל צופים שזכו לחזות בסרט בהקרנות מוקדמות כבר מדווחים על תחושותיהם ברשתות החברתיות. מהתגובות ניתן להסיק שהרושם החיובי שלנו מגדות הוא גם מנת חלקם של הצופים בעולם. חלקם הגדירו את רגע הפצעתה בתלבושת וונדר וומן כטוב ביותר בסרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully