וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפיגועים בבריסל: ארקדי זיידס מופיע בבלגיה כמתוכנן

22.3.2016 / 14:19

"אירועים כמו שאירעו היום רק מחזקים את הצורך בשיח על הפוטנציאל לאלימות ששום חברה אינה מחוסנת מפניו", אומר זיידס שיופיע היום בבלגיה

ארקדי זיידס. GettyImages
ארקדי זיידס ב"ארכיון"/GettyImages

בשעה שאזרחי בריסל המבוהלים לא יוצאים מבתיהם עקב הפיגועים שאירעו הבוקר בשדה התעופה של בירת בלגיה ובתחנת מטרו בעיר וגבו נכון לשעה זאת את חייהם של לפחות 34 בני אדם, מתכונן הכוריאוגרף הישראלי ארקדי זיידס להעלות את מופע המחול שלו "ארכיון" במרכז האמנות Stuk בעיר לוון שנמצאת כ-20 דקות מבריסל.

מופע המחול היחידני "ארכיון" המשלב קטעי וידיאו שצילמו פעילי בצלם עורר סערה בעבר. ביוני האחרון, לקראת העלאתו בתיאטרון תמונע במסגרת פסטיבל צוללן, פצחו פעילי ימין בקמפיין נגד המופע ובמקביל הסיר משרד התרבות את חסותו ממנו כאשר חוץ מהסרת הלוגו של משרד התרבות מהפרסומים, גם נגרסו תוכניות המופע שהכילו את הלוגו.

ארקדי זיידס. GettyImages
מתוך "ארכיון"/GettyImages

"לצערי אירועים מסוג זה פוגשים כל הזמן את 'ארכיון'", אומר זיידס לוואלה! תרבות בהתייחסו לפיגועים שאירוע הבוקר. "הבכורה היתה בפסטיבל אביניון בדיוק באותו השבוע בו התחיל מבצע צוק איתן. הופענו בפריז שבועיים אחרי אירועי שארלי הבדו".

"העבודה עוסקת בדיוק באותה הסכנה שעורבת גם לחברה הישראלית",מסביר זיידס. "כאשר כוחות פונדמנטליסטים משתלטים על השיח והאלימות הופכת לכלי ביטוי יומיומי. אירועים כמו שאירעו היום רק מחזקים את הצורך בשיח על הפוטנציאל לאלימות ששום חברה אינה מחוסנת מפניו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחים גת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם חברי הצמד החרדי יוצא "הכוכב הבא", האחים גת אמורים להופיע בבירה בלגיה מחר בערב (רביעי) באירוע לכבוד פורים שיערך בבית הכנסת היהודי הגדול של בריסל. את תגובתם של האחים גת לא ניתן היה להשיג עד מועד הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully