וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מירן, יוצא "האח הגדול": "בגלל שי חי אני מוצף באיומים על חיי"

23.3.2016 / 13:53

מירן, שחזר לבית "האח הגדול" לצורך משימה, טען בריאיון לתוכניתו של נתן זהבי ב-103FM רדיו ללא הפסקה כי בגלל שי חי הוא מוצף באיומים וכי נזרקו על ביתו אבנים. זהבי צעק עליו בתגובה: "אז אולי תפסיק ללכת לתוכניות חרא כאלה, ותתחיל להיות אמן רציני?!"

צילום מסך

הזמר דורון מירן, יוצא "האח הגדול", טען כי הוא מוצף באיומים על חייו בגלל מתמודד התוכנית שי חי, בעקבות כניסתו החוזרת של מירן לבית "האח הגדול" במסגרת משימה לדיירים. מירן אמר את הדברים היום (רביעי) בתוכנית "זהבי עצבני" עם נתן זהבי בתחנת הרדיו 103FM רדיו ללא הפסקה. זהבי, בתגובה, צעק עליו "אז אולי תפסיק ללכת לתוכניות חרא כאלה, ותתחיל להיות אמן רציני?!".

"הייתי בעונה האחרונה של 'האח הגדול', הצלחתי מאוד ואני מצליח והכל טוב ויפה", אמר מירן לזהבי. "שלשום נכנסתי לבית 'האח הגדול' למשימה סודית, זה ישודר היום בערוץ 2. זה היה בשידור חי במשך הלילה בערוץ 26. בעקבות זה, דייר שיצא מבית 'האח הגדול' בשם שי חי, אם שמעת על צבא האמת שלו.. אני מוצף באיומים, בקללות, על משפחתי.. באיומים על חיי, שישרפו לי את האוטו".

זהבי התפרץ לדבריו: "אבל תשמע, אתה חי במדינת ישראל, זה מדינה פרימיטיבית שמה שמעניין אותה זה 'האח הגדול', וכתוצאה מזה שאנשים שרואים את האח הגדול בהיסטריה ומקימים צבא של שי חי ושי מת ושי גוסס ואני לא יודע מה... אבל מה אתה מפחד? אתה מפחד שמישהו באמת ייגע בך?"

מירן: "אתמול זרקו פה אבנים על הבית, על החלון!".

זהבי (באדישות מופגנת): "מה אתה אומר! אז אולי תפסיק ללכת לתוכניות חרא כאלה, ותתחיל להיות אמן רציני?! תתרכז באמנות שלך ולא בזבל כמו 'הפח הגדול', ושאר תכניות החרא שיש בטלוויזיה הישראלית!".

מירן: "לא, לא, אני לא יכול להגיד לך מלה רעה על בית 'האח הגדול', כי 'האח הגדול' אגב שידרג לי את הקריירה".

זהבי: "אוקיי, שידרג לך את הקריירה, תסבול, שיזרקו עליך אבנים. שתדע שקריירה עולה בדם ואש. תראה, לי הציעו, שבי זרעיה בזמנו, להצטרף לבית 'האח הגדול VIP', הציע לי מאות אלפי שקלים. אמרתי לו לך תחפש מי... לא רוצה להגיד את המלה... לך תחפש מי יחמש אותך, בעדינות".

מירן: "אני לא מאמין לך".

זהבי: "אני שקרן? אני אתבע אותך לשון הרע אם תגיד שאני שקרן. לך תעשה בירור אצל שבי זרעיה. ולך תעשה בירור בכל תוכניות הריאליטי שאני שלחתי אותן לקיבינימט! כי אתם, הכסף מעוור את העיניים שלכם, תאוות הפרסומת, ותזכור תמיד מי נתן אמר לך: פרסומת, תאוות ממון, תאוות רייטינג, זה מה שעושה לאנשים את כל הנזקים. אם הגדרת את עצמך זמר, תתרכז בזמרה. אתה ראית את אריק איינשטיין, שלום חנוך, חווה אלברשטיין, מאיר אריאל, גדולי הזמרים בארץ, הולכים ל'פח הגדול'? הם אמנים! הם זמרים! הם מוזיקאים!".

מירן: "אבל ראיתי את מושיק עפיה ואת מאיה בוסקילה נכנסים. אז מה, אתה מזלזל בהם?".

זהבי: "אני לא מזלזל בהם, רק אתה לא שומע אותם בתוכנית שלי, כפרה עליך. יאללה, נגמר לנו הזמן, תיקח לעצמך שלושה ארבעה שומרי ראש, ותשמור על עצמך".

האזינו לשיחה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully