וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם חושך הזועבית

אביעד "צפניה" קדרון

24.3.2016 / 6:36

מתמודדים מהעונות הקודמות נכנסים כדי לעורר עניין ונכשלים, שי מיקה ודודו רבים ומתפייסים וברק מתאבל על הדחתה של אור ומשמח את הצופים. בלוג "האח הגדול" - צפניה וואנט א משימה

צילום מסך

01. ובכן, כולנו תהינו מה יורם זק, עורך התוכנית האגדי, יעשה בלי שי חי ואור ואילו חומרים הוא כבר יצליח להוציא מחמשת האנשים הכי משעממים באזור ירושלים. התשובה הגיעה בפרק האחרון ששודר. הוא לא הוציא חומרים מחמשת האנשים הכי משעממים באזור ירושלים אלא רתם לעזרה מתמודדי עבר. אלוהים אדירים, האם יש דרך נוספת לעלוב במתמודדי העונה הנוכחית ולומר להם שהם אנשים משעממים? כאילו, אליאב אוזן. מישהו העדיף לשדר את אליאב אוזן, לעד הגרסה הפחות מוצלחת של עמיר גולדברג, במקום לשדר את דודו, עמרי והבחור השלישי שאני לא זוכר איך קוראים לו. מלהקים יקרים, אין לי בעיה לנסח עבורכם מכתב התפטרות. באמת, יש לי ניסיון בזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה טוב שבאתם הביתה. בערך/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. אגב, אנשים מסכנים, לבי יוצא אל התסריטאים האומללים שנאלצו להמציא ממוחם הקודח טוקבקים פיקטיביים על קסניה ושי מיקה. כלומר, טוקבקים פיקטיביים חיוביים על קסניה ושי מיקה כי מילא להמציא טוקבק שלילי, את זה כל אחד יכול לעשות ברגע, אבל טוקבק חיובי? לנסות ולהלל את התכונות החיוביות של שתי המתמודדות שלא הופיעו על המסך לפני יום 80? לזה כבר צריך כשרון מיוחד. "קסניה תעזבי את עמרי, אני נותן לך וילה בסביון במתנה" זה אחד המשפטים החזקים. לכאורה חיובי, בפועל, פונה, נו, אתם יודעים למקום אחר לגמרי. קשה, קשה להמציא פרגון.

03. מה תאמרו על היריבות בין דודו ושי מיקה, שני הטוענים המובילים לדירה בבאר יעקב? מה שאותי מעניין בסיפור הזה זה שלמרות פער הגילאים ביניהם, מהצד זה נראה שמדובר בשני ילדים קטנים. ואתם יודעים מה הבעיה עם ילדים קטנים, הם שוכחים אחרי דקה שהם רבו והם לא נוטרים טינה. תשכחו מהיריבות המדממת של שי חי ואור. סביר להניח ששי מיקה ודודו כבר לא זוכרים שרבו כי רגע אחרי זה מישהו הצביע לשמיים וזעק: "תראו! כוכב!". כה מאכזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעירה אך ממושמעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. אוף. אני שונא שמאלצים אותי לבחור בין שתי בחירות בלתי אפשריות. כמו איזו תוספת עדיפה לפיצה: גבינה בולגרית או בצל. או איזו סצנת בכי של ברק היתה מענגת יותר: סצנת המקוננת המקופלת במיטה אחרי שמייקי הודח או סצנת המקוננת שדופקת את ראשה במטבח אחרי שאור הודחה. בהתחלה חשבתי שהפרידה ממייקי היתה יותר אותנטית ושהבכי בגלל אור הגיע מהאלרגיות של האביב אבל אני ממש מתקשה להחליט. אולי נהניתי משתי סצנות האבל באותה המידה? אולי אני מחייך באופן אוטומטי כשברק סובל? ואולי… זה הזמן לסקר מדהים!

כמה קטנות:

05. האובססיה המוזרה אך מובנת של הערב: ברק זוכר את להקת אטרף.

06. האובססיה המוזרה והממש לא מובנת של הערב: החיבה הבלתי מוסברת של מתמודדי העונה לעינב בובליל. מה נסגר.

07. העונש הכי מזעזע של הניצבים שיהיו מתמודדים בעתיד כי זה מה שקורה בדרך כלל לניצבים: להיכלא בתא טלפון קטן עם דודו כהן מעפולה. ברצינות, מצב שזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות למישהו. זה וסתם לפגוש אותו ברחוב.

08. אתם קלטתם את אביבית וליהיא יושבות אחת ליד השנייה? מדהים. הלוואי וישתתפו בעונה הבאה.

09. ומילה למפרסמים: הזום שהאיפור של סאקרה קיבל היה טוב יותר מהזום של XL. רק אומר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגב זום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אני, מה אכפת לי מה ירשמו עליי" (עמרי. רגע לפני הקראת הטוקבקים)

"עמרי בן נתן, הגבר השווה ביותר בישראל", "זה אמיתי הדבר הזה?" (עמרי. רגע לאחר הקראת הטוקבקים)

"מה מפריע לאנשים הילדותיות שלי?" (שי מיקה מיתממת)

"אתה פשוט לא ראוי לחברות הזאת" (שי מיקה נפרדת מדודו)

"ווי וואנט א משימה" (ליהיא גרינר מלכותית מתמיד)

"אני עד לא ידעתי בסילבסטר וזה הספיק לי" (עמרי נזכר במסיבה שבה חמישה אנשים רצו, לדבריו, להיכנס איתו למיטה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully