וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי גארי שנדלינג הלך לעולמו בגיל 66

24.3.2016 / 22:31

המפיק, השחקן והתסריטאי גארי שנדלינג הלך הערב לעולמו בבית חולים בלוס אנג'לס. סיבת המוות אינה ידועה עדיין. הצלחתו הגדולה ביותר היתה התוכנית "המופע של לארי סנדרס", ששודרה במשך 6 עונות

גארי שנדלינג. GettyImages
גארי שנדלינג/GettyImages

תדהמה בעולם הבידור: התקשורת האמריקאית מדווחת כי גרי שנדלינג, הקומיקאי שהתפרסם בסדרת הפולחן "המופע של לארי סנדרס" הלך היום (חמישי) לעולמו והוא בן שישים ושש בלבד, בנסיבות לא ברורות. שנדלינג לא סבל מבעיות בריאות ואף הספיק לצייץ רק לפני מספר ימים תמונה לצדם של השחקן בוב אודנקירק והקומיקאית קתי גריפין.

שנדלינג, יליד שיקגו ובן למשפחה יהודית, התפרסם כסטנדאפיסט בשנות השמונים. הקריירה הטלוויזיונית שלו התחילה באותו עשור עם "It's Garry Shandling's Show", סנדרס אף שימש כמנחה אורח של "תוכנית הלילה" כמחליפו של ג'וני קרסון. שיאה האמיתי של הקריירה שלו התרחשה בשנות התשעים, הודות לסדרה המוקומנטרית "המופע של לארי סנדרס", מן היצירות הטלוויזיוניות המהוללות והמוערכות של אותו עשור, שנחשבה פורצת דרך ומהפכנית בשל דרך העיסוק שלה באחורי הקלעים של עולם הבידור, והצורה בה שברה את "הקיר הרביעי" בינה לצופים. "המופע של לארי סנדרס" זכתה ל-18 מועמדויות לפרס האמי ונחשבה לאחת מתוכניות הדגל של רשת HBO.

"המופע של לארי סנדרס" היתה מן הסדרות שסללו את הדרך לתור הזהב העכשווי של המסך הקטן. היא ירדה מן האוויר בסוף שנות התשעים, לאחר 89 פרקים, 56 מועמדויות לאמי ושלוש זכויות ונרשמה באותיות זהב בתולדות הימים של הטלוויזיה. אחריה, היה כמובן קשה לשנדלינג לשחזר את ההצלחה. בין השאר, הנחה מאז את פרסי האמי בשתי הזדמנויות (2000 ו-2005) וגם את פרסי הגראמי, ושיחק בכמה סרטים, לאחרונה בדמותו של סנאטור ב"קפטן אמריקה: חייל החורף".

רק בתחילת השנה התארח שנדלינג בתוכנית הרשת של ג'רי סיינפלד "Comedians in Cars Getting Coffee". הפרק זכה לשם "זה נפלא שגארי שנדלינג עדיין חי".

ידוענים סופדים לגארי שנדלינג בטוויטר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully