וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "משחקי הכס" ממשיכה להתגרות במוות עם טיזר חדש

27.3.2016 / 9:20

סדרת הפנטזיה ממשיכה במסע הקידום לקראת העונה השישית והמדוברת. ההצצה החדשה מציגה עוד מספר קטעי סצנות של קרבות ודרקונים. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: הטיזר לעונה השישית של "משחקי הכס")

seperator

16:00 - בוטלה הופעתה של להקת DIIV בישראל

רוכשי הכרטיסים להופעה של להקת האינדי DIIV קיבלו היום (ראשון) מייל שמודיע להם כי האירוע בוטל על ידי מארגני האירוע - חברת ההפקות Hepcat Productions, שבעבר הביאה לישראל את האנטלרס ואת יאק - וכי יקבלו זיכוי על רכישתם. מהפקת ההופעה נמסר לוואלה! תרבות כי הסיבה לביטול היא בעיה רפואית דחופה שמאלצת אותם לחזור בדחיפות לארה"ב ושבגינה ביטלו את כל מסע ההופעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

09:38 - ג'ימי פאלון ואיימי אדאמס שרים בקולות מוזרים

מנחה תוכנית הלילה של NBC אירח את כוכבת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", והזמין אותה למשחק חדש. השניים בחרו מיקרופונים שמעוותים את קולם בדרכים שונות מבאטמן ועד הצ'יפמאנקס, וניסו לשיר מגוון של שירים מריהאנה ועד גריז. התוצאה לפניכם.

09:13 - המבקרים שחטו? "באטמן נגד סופרמן" גורף מיליונים בקופות

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" נתקל בסופ"ש הראשון שלו באתגר לא פשוט. מבקרי קולנוע ברחבי העולם קטלו את הסרט, שזכה לציונים נמוכים במיוחד באתרים ובעיתונים הנחשבים. על אף הבאזז השלילי, הקהל ברחבי העולם נהר לאולמות ונראה שההכנסות של אולפני וורנר יהיו מרשימות.

נכון לבוקר יום ראשון, גרף סרט הגיבורים 82 מיליון דולר בארה"ב בלבד. ברחבי העולם עומד סכום ההכנסות המוערך על 115 מיליון. על פי החישוב הזה, הסרט עשוי להיעצר על 300-350 מיליון בסיומו של סופ"ש הפסחא בעולם. אלה אמנם לא מספרים היסטוריים, אבל בשום פנים ואופן לא מדובר במכה שתגרום לאולפני וורנר לחשוב מחדש על עולם הגיבורים המורחב, כפי שהיו מי שחששו בעקבות הביקורות על הסרט.

המספרים הסופיים יקבעו ככל הנראה ש"באטמן נגד סופרמן" ישבור את שיא ההכנסות לחודש מרץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצופים לא מתרגשים מהביקורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:08 - "אתם מפחדים? אתם צריכים לפחד": טיזר חדש לעונה השישית של "משחקי הכס"

העונה השישית של "משחקי הכס" ממשיכה להתקרב בצעדי ענק, והנה עוד הזדמנות קצרצרה להציץ במה שעומד להתחולל בה. הטיזר החדש מכיל לרוב חומרים שכבר ראינו בטריילר ששוחרר לפני שבועיים, אבל גם שברירי סצנות חדשות וציטוטים כמו: "כולנו יצורים חוטאים. לכולנו מגיע למות. וכולנו נמות". סך הכל די אופטימי.

העונה השישית של "משחקי הכס" תגיע למסכים ב-24 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully