וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחקים כל הדרך אל הבנק: הקטעים הכי מצחיקים על "באטמן נגד סופרמן"

28.3.2016 / 10:32

סרט הגיבורים הגדול הוא עכשיו רשמית הצלחה כלכלית, על אף הביקורות השליליות מהמבקרים. אין דרך טובה יותר לחגוג מאשר עם המערכונים הכי משעשעים בהקשר של באטמן וסופרמן

יח"צ - חד פעמי

כשהביקורות הראשונות על "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" התפרסמו באתרי הביקורות הנחשבים, נרשמה לכמה שעות דאגה אמיתית בכל הנוגע לעולם המורחב של DC ואולפני וורנר. כישלון קופתי של סרט הגיבורים הגדול עלול היה לערער את שרשרת הסרטים שצפויים לבוא אחריו ולחזרה לשולחן השרטוט כדי לתקן את העוול. כל זה לא רלוונטי כעת, אחרי שסופ"ש הפתיחה של "באטמן נגד סופרמן" הסתכם ב-424 מיליון דולר ברחבי העולם. הפתיחה הטובה ביותר לסרט גיבורים המבוסס על קומיקס של DC, הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה של חודש מרץ וכרטיס כניסה לרשימת עשרת הפתיחות הטובות בהיסטוריה.

עכשיו, כשברור שהסרט יחזיר את ההשקעה העצומה וגם ירוויח כסף, נראה שכל מה שנותר הוא להצטרף לשמחת המנצחים. הרשת התמלאה השבוע בשורה של תגובות ופארודיות שליוו את הסרט, הנה כמה שאהבנו במיוחד.

טריילר כן ל"באטמן" של טים ברטון

לסרט מ-1989 שהפך את איש העטלף לראשונה לדמות איקונית גם בקולנוע, היתה עבודה קלה. הוא הגיע אחרי הגרסה של אדם ווסט, שבה נראה באטמן כמו מי שהתפשר על תחפושת בזול לפורים. זאת היתה הפעם הראשונה שלבאטמן היתה חליפה מגניבה (גם אם ממש לא נוחה מתברר), שברוס ויין היה כל כך מתאים שאפילו הגבות שלו נראו כמו עטלף, ושג'ק ניקולסון הראה לנו איך נבל גדול אמור להיראות… לפחות עד שהית' לדג'ר הגיע.

טריילר כן ל"סופרמן"

הרבה לפני שבן קריפטון התנגש עם העטלף, הוא היה גיבור כיפי וקאמפי להחריד בסרט שהציג אותו לראשונה. למעשה הוא היה כל כך זניח עד שכריסטופר ריב הופיע רק שלישי בקרדיטים אחרי ג'ין הקמן ומרלון ברנדו. למעשה הוא נראה יותר כמו חבר חנון נודניק מהצופים שהורס את הכיף, מספר לכולם מה כוחות העל שלו ומתאהב בכתבת שלא יודעת לאיית.

איימי אדאמס וג'ימי פאלון שרים כמו באטמן

זה יהיה קצת מעליב לקרוא לאיימי אדאמס "כוכבת 'באטמן נגד סופרמן'", בעיקר מכיוון שברור לכולנו שזה לא אחד מהפרויקטים שהשחקנית הנהדרת הזאת תתגאה בהם בקריירה שלה. אבל מה אתם יודעים? כשהיא וג'ימי פאלון מנסים לשיר יחד במיקרופונים שעושים קולות מוזרים, היא חוזרת להיות האיימי שכולנו אוהבים.

באטמן חוזר לגות'הם אחרי חופשה ומגלה מה קרה בהיעדרו

גם גיבורי על צריכים להתאוורר לפעמים. בסרטון המצחיק הזה של Funny Or Die חוזר באטמן מחופשה, אחרי שהפקיד את בטחונה של גות'הם בידי חברו הטוב, סופרמן. רק אז הוא מגלה שהפשע משתולל ברחובות, שאלפרד שוכב עם אחרים על הבאטמוביל, וגם הריטואלים המוזרים של הג'וקר לפני קרב.

הנרי קאביל ובן אפלק מגיבים לביקורות על הסרט

לא יפה לצחוק על העצב העמוק של אדם אחר, אבל זה כל כך מצחיק. שני הכוכבים הגדולים של הסרט התבקשו לחוות את דעתם על הביקורות השוחטות בסוף השבוע האחרון, אבל מה שהם אומרים פחות רלוונטי לצורך העניין. מה שכדאי להתמקד בו יותר הוא הפנים של בן אפלק, האיש שחלם שהסרט הזה ימחק את חרפת "דרדוויל" שלו וגילה שזה לא באמת יקרה. האכזבה אומרת הכל, כמו גם השיר שתקעו ברקע.

באטמן וסופרמן שרים "Mama Said Knock You Out"

ג'ימי פאלון אוהב לערוך מחדש קטעי וידאו לכדי קלאסיקות היפ הופ. הפעם, במקום לעשות את זה עם מגיש החדשות בריאן וויליאמס, הוא עשה זאת במסגרת סדרת הילדים "Super Friends" משנות השבעים, שבמסגרתה נלחמו זה בזה באטמן וסופרמן. מן הסתם ישנם גם חלקים של דיבוב מחדש, וזו התוצאה.

הסצנה מ"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שלא תראו בקולנוע

מתברר שאחת הסצנות ש"הורדו בעריכה מ"באטמן נגד סופרמן" היתה אחת שבה מככב ג'ימי קימל. למזלנו היא נחשפה לציבור וכולנו יכולים ליהנות ממנה. היא אפילו כוללת בונוס מיוחד: סצנה נוספת מתוך "להציל את מארק וואטני" שבטח פספסתם.

סופרמן נגד הליהוק של בן אפלק כבאטמן

הסצנה שלא תראו בסרט: כאשר סופרמן מגיע אל באטמן ומסיר מראשו את המסכה, הוא מגלה מתחתיה את בן אפלק, השחקן שהביך את עצמו ביותר מדי סרטים ושכבר הרס סרט גיבורי על אחד. התגובה שלו עצבנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully