וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים כועסים: חברת פרוגסטייג' עדיין לא החזירה כספי ההופעה שבוטלה

28.3.2016 / 15:52

לאחר ביטול ארבע הופעות שהיתה אמורה להפיק פרוגסטייג', שוב בעיות בהתנהלות החברה: מעריצים כועסים על כך שעדיין לא קיבלו בחזרה כספים ששילמו להופעה של Chk Chk Chk ולטענתם אין עם מי לדבר בחברה. פרוגסטייג': "רוכשי הכרטיסים יקבלו כספם כחוק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להקת Chk Chk Chk/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר סדרת ביטולי הופעות שהיו אמורות להיות מופקות על ידי חברת "פרוגסטייג'", שוב נשמעות טענות להתנהלות בעייתית נוספת מצד החברה: עדיין לא הוחזרו כספים למעריצים שרכשו כרטיסים להופעת להקת האינדי האלקטרוני האמריקאית !!! (Chk Chk Chk), שבוטלה כבר לפני שבועיים וחצי. בנוסף, טוענים מעריצי הלהקה בעמוד הפייסבוק של פרוגסטייג', אין להם עם מי לדבר, אין מענה מצד החברה.

כך למשל אסף, שרכש כרטיסים להופעה שבוטלה, שאל אתמול בעמוד הפייסבוק שלו: "מישהו קיבל החזר על ביטול ההופעה של Chk Chk Chk?" ולא פחות מ-5 מחבריו כתבו כי גם הכסף שהם הוציאו על ההופעה המבוטלת לא הושב. בנוסף נטען בשרשור שלו כי בטלפון שהופיע במייל הביטול, כמו גם בטלפונים אחרים הקשורים בחברה, אין קול ואין עונה. בעמוד הפייסבוק של פרוגסטייג' הופיעו טענות דומות נוספות. רותם כתב לחברה "היי פרוגסטייג', עוד לא ראיתי את הזיכוי בכרטיס האשראי בעקבות ביטול ההופעה של צ'ק צ'ק צ'ק. תוכלו לעדכן בבקשה?". רותם ואדם נוסף כתבו לחברה כי הם פונים אליה – אבל החברה לא עונה. בתשובה לפניית וואלה! תרבות, אסף ורותם אמרו כי גם היום (שני) עדיין לא הוחזר הכסף שמגיע להם.

בעלי החברה, פטריק לוסינסקי, מסר בתגובה לוואלה! תרבות: "כל 100 רוכשי הכרטיסים להופעתה של Chk Chk Chk שבוטלה יקבלו כספם כחוק ובהתאם לתקנון החברה והחוק להגנת הצרכן. חלק מרוכשי הכרטיסים כבר קיבלו הזיכוי, והנותרים יושלמו במהרה, כנהוג במקרים של ביטול הופעות בישראל וכפי שעושות חברות הפקה אחרות בתחום. מענה בטלפון יש בכל יום בימים ובשעות המופיעים באתר ובכל רגע נתון מתקבלות שם שיחות. המספרים זמינים ופועלים כפי שפעלו תמיד בארבע השנים האחרונות".

Chk Chk Chk היתה אמורה להופיע בישראל ב-12 במרץ. בהודעת הביטול בעמוד הפייסבוק של פרוגסטייג' נכתב לפני שבועיים וחצי: "אין יותר מדי תירוצים - ההופעה פשוט לא מוכרת. נכון לרגע זה נמכרו קצת יותר מ-100 כרטיסים, מה שמעבר לחוסר הרווחיות יגרום למצב מביך עבור הלהקה במידה וההופעה אכן היתה מתקיימת". מהחברה נמסר אז כי כספם של רוכשי הכרטיסים "יוחזר להם במהלך השבוע".

זוהי ההופעה הרביעית של פרוגסטייג' שמבוטלת מאז תחילת השנה. בחודש ינואר ביטל הנרי רולינס את הגעתו לישראל. ב-19 בינואר הוא פרסם הסבר לביטוח ובו כתב, "ביטלתי את ההופעה בתל אביב בעצת הסוכן שלי, שחווה משבר אמון עם המפיק המקומי". קשיים דומים היו גם בהופעה של להקת מנפרד מן. ב-13 בינואר ביטלה את ההופעה בישראל עקב החרם על ישראל, עניין שהלהקה הכחישה בעמוד הפייסבוק שלה, אבל לידי וואלה! תרבות הגיעה ההתכתבות המקורית שבה אכן עולה כי החרם והמצב הבטחוני הם הגורמים לביטול. גם זמר הפולק דונובן הודיע על ביטול הופעתו ב-25 בינואר, אלא שמאז נמצא כבר מועד חדש והזמר אמור להופיע בשבת הקרובה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully