וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות משימה: עימות אלים במתחם "האח הגדול"

29.3.2016 / 7:47

משימת "החזרה הביתה" של "האח הגדול" התפוצצה לאחר ששיחה בין איציק כרסנטי, שעזב את העונה, וקסניה טרנטול הופרעה על ידי המתמודדים האחרים שהתעמתו עם כרסנטי. ניידת משטרה הוקפצה למקום

צילום מסך

העונה השביעית של "האח הגדול", שהתאפיינה באלימות מילולית ופיזית, הגיעה לשיא אלים נוסף: משימת "החזרה הביתה" התפוצצה הלילה (שלישי) לאחר עימות פיזי בין איציק כרסנטי, שעזב את התוכנית לפני מספר שבועות, והמתמודדים הנוספים.

במסגרת המשימה מגיעים מתמודדי העונה למתחם האולפנים ומשוחחים עם חמשת המתמודדים שעדיין מתמודדים על הזכייה. כרסנטי בחר לשוחח עם המתמודדת קסניה טרנטול והטיח בה ובחבריה דברים קשים. בין היתר טען כרסנטי כי כל אחד מחבריו לעונה הוא "מכת מצרים" וכינה את כולם "חבורת פחדנים". טרנטול הצהירה מספר פעמים כי "אני לא מוכנה להשתתף בזה". בשלב מסוים נקטע השידור החי בערוץ 26 אולם לאחר שהשידור חזר התברר כי חבריה של טרנטול התפרצו לחדר המשימות והתעמתו עם כרסנטי.

המתמודדים שי מיקה יפרח וברק אדרי אף המחיזו עימות פיזי שבשלב זה לא ברור האם התרחש. בשיחה לאחר התקרית הודתה טרנטול כי "אני לא ידעתי את מי לתפוס ראשון" ואדרי הצהיר למצלמות: "בוא תיפגש איתי, יא חתיכת אפס מאופס".

בשל העימות הוקפצה ניידת משטרה למתחם ושוטרים שוחחו עם המעורבים בתקרית. בקבוצות המעריצים נטען כי כרסנטי הגיש תלונה במשטרה נגד המתמודד עמרי בן נתן. למעריציו בפייסבוק כתב כרסנטי כי "עבר חוויה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully