וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אינפקטד מאשרום

30.3.2016 / 6:05

הצמד אינפקטד מאשרום מציין עשרים שנות פעילות במופע מיוחד ולרגל החגיגות מספרים השניים לוואלה! תרבות על היצירות שהשפיעו עליהם

פינק פלויד - Wish You Were Here

האלבום השני של פינק פלויד ובמיוחד השיר "Welcome to the Machine" היה אחד השירים הראשונים שגרמו לנו לרצות לעשות מוזיקה אלקטרונית. זהו אלבום רוק פסיכדלי אלקטרוני במיטבו (למרות שאני לא אוהב להחמיא לרוג'ר ווטרס).

Hallucinogen - The Lone Deranger

עד היום אנחנו חושבים שזה אלבום הטראנס פסיכדלי-גואה טראנס הטוב ביותר שנעשה, אלבום זה השפיע מאוד על תחילת דרכנו בתור להקת טראנס.

פנטרה - Cowboys from Hell

אחד מאלבומי הרוק הכבד האהובים עלינו בכל הזמנים. יש בו סאונד דיסטורשן וכוח שתמיד ניסינו להכניס למוזיקה שלנו.

סקרילקס - Scary Monsters and Nice Sprites

כשהאלבום הזה יצא הוא הביא איתו סאונד וכוח חדש ומרענן. בזמן שמוזיקה אלקטרונית נעשה קצת משעממת, האלבום הזה הכניס דור חדש של יוצרים במוזיקה האלקטרונית שהביאו איתם את הגל החדש והמעניין שיש היום.

דפש מוד - Violator

מבין כל האלבומים האהובים עלינו שעיצבו את המוזיקה האלקטרונית בשנות ה-90 והמשיכו להניב רמיקסים עד היום הזה.

Shpongle - Are You Shpongled

אלבום האמביינט-מוזיקת עולם מהמהפכניים ביותר שנעשו. האלבום השפיע עלינו לפנות לכיוונים אמביינטים וליצור אלבומים פרייסטייל.

seperator

חגיגות 20 השנים של אינפקטד מאשרום יצויינו במופע מיוחד בן מעל ל-4 שעות, מרובה אמנים אורחים, שיתקיים ב-21 באפריל בלייב פארק ראשון לציון. המופע יורכב משלוש מערכות מוזיקליות שייצגו כל אחת פן אחר באפיון ההרכב, ויתארחו בו ברי סחרוף, רמי פורטיס, הדג נחש, התקווה 6, מיומנה, אסטריקס, J. Viewz, מישל אדאמסון סולנית Shpongle, די ג'יי יהל והצמד ריוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully