וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הנבל הגדול של "ליגת הצדק" נחשף בסצנה גנוזה?

29.3.2016 / 13:44

סצנה שמתרחשת בספינתו של גנרל זוד ולא נכנסה ל"באטמן נגד סופרמן", מציגה רמזים להופעתו של דארקסיד בסרט הגיבורים הגדול שייצא ב-2017. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

13:32 - באטדוג נגד סופרדוג: הקרב שאתם באמת צריכים לראות

אוקיי, אז עד שכל השטויות של זאק סניידר יקרמו עור וגידים, הנה שני גיבורים שלשם שינוי באמת מלהיבים אותנו. כשברקע מתנגן הטריילר הפומפווזי של הסרט, יוצאים שני כלבים למאבק המכריע על גורל כדור הארץ. עכשיו שמישהו בבקשה יעשה מזה סרט באורך מלא, כי אנחנו מבטיחים להיות הראשונים באולם.

13:17 - סצנה גנוזה מתוך "באטמן נגד סופרמן" חושפת רמז לנבל הגדול הבא

אנחנו עדיין לא התאוששנו מ-150 הדקות הנוראיות של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", אבל באופק כבר מחכה "גרסת הבמאי" שתצא בעוד שלושה חודשים, ותכלול עוד חצי שעה של חומרים שירדו בעריכה. אלא שבאולפנים לא מחכים עד אז כדי לשחק עם המוחות של המעריצים (שעדיין נותרו).

בסצנה שמתרחשת בספינה של גנרל זוד, אליה נכנס לקס לותור כדי ליצור את דומסדיי, נראים כוחות רגלים נכנסים כדי לעצור אותו. ב"באטמן נגד סופרמן" הסצנה הלפני חרונה בה נראה לותור היא זו שבה הוא עורך ניסויים על גופתו של זוד, לפני סצנת הסיום בה הוא נראה כבר בתא המעצר. כך שההתרחשות הזו מתנהלת מתישהו בין השתיים.

החלק החשוב בסצנה הוא היצור המוזר שמופיע למספר שניות ואז נעלם. על פי ההערכות מדובר בסטפנוולף (Steppenwolf), חבר בקבוצת עילית של נבלים מכוכב אפוקוליפס. חשוב עוד יותר הוא שסטפנוולף הוא דודו ומי שנחשב למנטור של דארקסיד, אחד הנבלים האכזריים והקטלניים בעולם הקומיקס של DC, ומנהיג החורה שבה סטפנוולף חבר. כל אלה מחזקים את ההערכה כי דארקסיד אכן עומד להיות הנבל המרכזי שיתמודד מול גיבורי העל של DC ב"ליגת הצדק: חלק ראשון" שייצא בנובמבר 2017.

צילומי הסרט יתחילו בעוד חודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully