וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר וויז קאליפה יגיע להופעה בישראל

30.3.2016 / 10:23

אחד האמנים הגדולים בסצנת ההיפ הופ העולמית, יוצר להיטים גדולים כמו "See You Again" ,"Wild and Free" ו-"Black and Yellow", יגיע להופעה אחת בישראל בליווי להקה חיה

הראפר האמריקאי וויז קאליפה, אחד היוצרים המוערכים והידועים בסצנת הניו היפ הופ העולמית, יגיע להופעה בישראל. הוא הוכתר כ"אחיו הקטן של סנופ דוג", שיתף פעולה עם האמנים הכי גדולים בתחום וגם כתב את שיר הנושא ל"מהיר ועצבני 7", "See You Again", שגרף למעלה מ-1.5 מיליארד צפיות ביוטיוב עד כה ועמד במקום הראשון במצעד הבילבורד במשך 12 שבועות.

קאליפה הוציא את אלבום הבכורה שלו בשנת 2006. אלבומו השני, "Deal or No Deal" ראה אור ב-2009. בשנת 2010 קאליפה הוציא את הסינגל "Black and Yellow" שזכה להצלחה רבה והגיע למקום הראשון במצעדים המובילים. במרץ 2011 הוציא לאור את אלבום האולפן השלישי שלו - "Rolling Papers". בשנת 2014 כתב יחד עם צ'רלי פוט את השיר "See You Again" לזכרו של השחקן פול ווקר. הלהיט הזה למעשה קיבע סופית את מעמדו של קאליפה כאחד מכוכבי ההיפ הופ הגדולים אי פעם.

אל ישראל הוא יגיע להופעה אחת בליווי להקה חיה ב-25 ביוני בלייב פארק ראשון לציון. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו בין 289 ל-399 ש"ח, ניתן לרכוש כאן. את המופע שלו בישראל מפיקה חברת 3A Productions, שבין היתר הביאה לארץ את Suede, Incubus, ג'ילברטו ג'יל וקייטנו ולוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully