וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם לכלוך אחושילינג

אביעד "צפניה" קדרון

30.3.2016 / 22:54

חמשת המתמודדים האחרונים נפגשים עם דיירים שהודחו ומתגלים כחבורת אנשים שמסרבים לקבל ביקורת ואולי ברק שלא מפסיק לטנף על כולם הוא השיחי החדש? בלוג "האח הגדול" - צפניה פורש נוצות וקאט יו סאם סלאק

באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא

01. הו, איזו משימה קסומה. לאור ההתעקשות המעצבנת של חמשת החברים הטובים שלא לאכול אחד את השני לקראת הגמר, הרי שאין מנוס מלערוך משימה שתהיה מושתתת כולה על פינת "כל האמת בפרצוף" הנפלאה. זו משימה קסומה משתי סיבות עיקריות: ראשית, היא מאפשרת לחברי הקאסט שלא הגיעו לגמר לומר את מה שהם באמת חושבים על המתמודדים האחרונים. עד היום, המקסימום שראינו מהם זה חיבוק בפינת הישיבה בגמר פלוס כמה מילים לחיים אתגר בתוכנית עבשה יום אחרי הגמר. מתברר שמאחורי כל החיוכים והחיבוקים מסתתרים אנשים מאוד מרירים שרק מעמידים פנים למצלמות.

02. וזה מוביל אותי ישירות לסיבה השנייה שבגללה המשימה הזו קסומה: אחרי שהאנשים האלה נטרו טינה לשיחי ולפינתו, הזומבים הופכים להיות שיחי. איזו אירוניה מהממת. מייקי כל כך לא אהב את הפינה הזו והנה, הוא מטיח את כל האמת בפרצופו של עמרי. בכל אחד מאיתנו יש שיחי אחד קטן. ולא, לא רפררתי כאן לגובה של מייקי.

האח הגדול. באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא, צילום מסך
ארבל טוב, ארבל לחיים/צילום מסך, באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא

03. חוץ מדודו, שגם ככה לא ממש יציב וחוטף התקף חרדה בכל פעם שמישהו רומז לו שהוא מכופר עליו, המשימה הזו היתה הכי קשה עבור עמרי. עמרי הרי בטוח שהוא מושלם ואיך הוא לא יהיה מושלם, יש שניים כמוהו בעולם. הוא עד כדי כך מושלם וטוב ויפה ונאה. הוא שגעון גדלות בתצורת אדם. ואז מגיעים אנשים ואומרים לו שהוא לא מושלם. ומה עמרי עושה? אה, הוא וחבריו מפנים אותם לצפות בפרקים כי הם "יודעים את האמת". כסילים, בפרקים מראים רק את שיחי. הם באמת חושבים שמישהו ערך את חומרי הגלם המשעממים שלהם ושידר אותם. זה כל כך מצחיק.

04. עד כמה חבורת האנשים שמתמודדים על הדירה בגמר מורכבת מאנשים שבטוחים שהשמש זורחת מישבנם הענוג? בזמן שלרובם אין בעיה לקבל מחמאות, הם היו בטוחים שהדברים שארבל אמרה לדודו היו טקסטים שניתנו לה על ידי שיחי ולא היו, נניח, מחשבות שבחורה מבוגרת מסוגלת לחשוב. או כששי מיקה מקבלת מחמאות מגיל, זה רק בגלל שהוא מאוהב בה ולא בגלל שיש בה דברים שמצדיקים מחמאות. העיקר שאור יוצאת נגד קיצוץ נוצות של נשים. חבל שאותו הכלל לא חל על חברה הטוב ברק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האח הגדול. באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל, צילום מסך
אישה חזקה וחבר טוב/צילום מסך, באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל

05. בכל מקרה, למרות הנסיונות של אור וחבריה לשקם את תדמיתו של ברק ולמרות שאין מה לעשות, היו חייבים לשדר את זה בערוץ 2, כן שווה להדגיש את דבריהם של גיל ואילנה שהתייחסו להתבטאויותיו מעוררות המחלוקת בלשון המעטה של ברק. זה לא שכולנו זכים ואומרים רק דברים נחמדים על כל האנשים בעולם אבל איכשהו, כשברק מכנה את שיחי "חיידק" ואז רוקד לצלילי עדן בן זקן, משהו בבטן מתהפך. כי יש כאן קמפיין ובגלל שגם שיחי וגם אור מחוץ לתוכנית, ברק עוד עלול לזכות בדירה וזה באמת מאוד מרגש שאדם בן 25 עובד כפורס נקניקים ורוצה ללמוד משחק אבל כל הסיפור הזה מתנפץ לרסיסים בכל פעם שאותו אדם פותח את הפה. אולי זו בכלל קנאה. סביר להניח שזו קנאה. כולנו היינו רוצים לטנף בלי הפסקה ואז לקבל נדל"ן במתנה. כן, זו קנאה.

האח הגדול. באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא, צילום מסך
ואולי הוא השיחי החדש?/צילום מסך, באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא

כמה קטנות

06. אז אילנה קיבלה יותר זמן מסך בפרק שבו היתה חלק ממשימה מאשר בכל הפרקים שבהם היתה מתמודדת. והיי, היא אפילו דיברה.

07. אני קצת מתגעגע לפלורי :( ואתם?

האח הגדול. באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא, צילום מסך
אילנה!/צילום מסך, באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא

ציטוטפוט

"אני הורגת אותך, אני הורגת אותך" (שי מיקה לברק. עונה חדשה ל"צל של אמת" בדרך?)

"אם מביאים את החיידק לפה והוא מדבר, אני לא נכנס" (ברק מפרגן לשיחי. הכי קלאסי)

"דודו, תהיה קלאסי" (ברק עם משימה בלתי אפשרית)

"זה לא טלוויזיה, זה סרט אימה" (דודו לרינת. יותר בקטע של סרט דוקו אוסטרי בלי תרגום)

"אין מה לעשות, את לא בולטת כמו מתמודדים אחרים" (גיל לשי מיקה. וטוב שכך)

"אני יודע לקחת אחריות אבל אני לא מחפש את הקרדיט" (עמרי משיק קריירת סטנד-אפ)

"המילה 'גאה בך' היא מילה קטנה" (אור לברק. למען האמת זה לא מילה בכלל. חג ערס פואטיקה מוסלל גם לכם!)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully