וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום מעונן: נדחתה הופעת האיחוד של להקת היי פייב

3.4.2016 / 7:12

בעקבות מצבו הבריאותי של אמיר פרישר גוטמן נאלצת להקת היי פייב להשעות כרגע את תכנוני האיחוד, שהיה צפוי להתקיים במוצ"ש הקרובה. ההופעה תיערך ב-4 ביוני

היי פייב. דודי פרץ, אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
יאלצו לנסות מועד אחר. היי פייב/מערכת וואלה! NEWS, דודי פרץ, אלירן אביטל

חדשות רעות למעריצות ולמעריצי היי פייב שחיכו לראות שוב את להקת הבנים על הבמה: האיחוד נדחה בשלב זה והתאריך החדש של ההופעה הוא ה-4 ביוני.

הלהקה הוקמה ביום ב-1996 ע"י חברת התקליטים הד ארצי וטבת הפקות, ולאחר אודישנים מפרכים ומבין מאות מתמודדים נבחרו בקפידה חמשת הבנים: אמיר פרישר-גוטמן (לימים אמיר פיי גוטמן), עידן יסקין, אייל שחר, אייל דסאו (לימים אייל דסאו-צפריר) ומייקל הרפז. לאחר שנה שלמה של אימונים והכנות נולדה להקת היי פייב ששחררה לרדיו את הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה "אני", שנכתב ע"י חבר הלהקה אמיר פיי גוטמן. הלהקה נחלה הצלחה והערצה חסרת תקדים שטרם נראתה כמותה במוזיקה הישראלית. להיט אחר להיט, הוציאו החברים שלושה אלבומי אולפן ומיני-אלבום אחד שזיכו אותם בארבעה אלבומי זהב על מכירות עשרות אלפי עותקים, קטפו כל תואר אפשרי כולל תואר 'להקת השנה' שלוש שנים ברציפות ושני ניצחונות רצופים בפסטיגל. במהלך ארבע שנות קיומה חברי הלהקה הפכו לאורחים מבוקשים בכל תוכנית טלוויזיה אפשרית ובעיקר סחפו אחריהם קהל מעריצות גדול שהעניק להם אהבה גדולה.

אחרי שנים של ניסיונות איחוד אלה הבשילו ובחודשים האחרונים הוכרז כי החמישייה תתאחד להופעה לראשונה מזה 16 שנים, שאמורה היתה להתקיים במוצאי שבת ה-9 באפריל בהיכל הספורט יד אליהו. אלא שלאחרונה תקף וירוס את אמיר פרישר גוטמן, המאושפז כבר מספר שבועות בבית החולים איכילוב, והוא עומד בפני תקופת שיקום שלא תאפשר לו להופיע. על כן ההופעה נדחית לחודש יוני כאמור.

מחברת TANDI נמסר לתקשורת: "המפיקים וכל צוות המופע מאחלים לאמיר רפואה שלמה, אנו מודים לאלפי המעריצים שדאגו לשלומו של אמיר ומקווים לראות את כולכם בהופעה".

(עדכון אחרון: 10:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully