וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר פרדי גיבס יגיע להופעה בישראל

31.3.2016 / 13:00

הגנגסטא-ראפר יגיע להופעה בבארבי תל אביב על ברכי אלבומו החדש והאישי. המוזיקה שלו מכילה מצד אחד ראפים מחוספסים וסיפורי פשע ריאליסטיים, ומצד שני סיכונים מוזיקליים ואומץ

הראפר פרדי גיבס (המכונה גם "גאנגסטא גיבס"), אחד מהראפרים העצמאיים המצליחים ביותר כיום, שנחשב לאחד מהבודדים שמצליחים לשלב איכות אמנותית גבוהה עם מוניטין ולגיטימציית רחוב שאין לפקפק בהם, יגיע להופעה בישראל במאי הקרוב.

המוזיקה שלו מכילה מצד אחד ראפים מחוספסים וסיפורי פשע ריאליסטיים, ומצד שני סיכונים מוזיקליים ואומץ שהביאו להשוואות בינו לבין טופאק שאקור. אחד מהאנשים שהשוו אותו לראפר האייקוני היה מאדליב, מפיק ההיפ הופ המסתורי והמוערך שהוציא עם גיבס בשנה שעברה את האלבום "Piñata". עד אותו הרגע גיבס היה ידוע בעיקר כגנגסטא ראפר מעולה. הוא גדל בשכונות הקשות של גארי אינדיאנה, והוציא מיקסטייפ אחרי מיקסטייפ עד שזכה בכבוד של אגדות דרומיות כמו יאנג ג'יזי, ג'וסי ג'יי ועוד, והופיע ברחבי ארה"ב. אבל כשיצא פיניאטה, השילוב בין הקשיחות חסרת הפשרות של גיבס וההפקה המתוחכמת ומלאת הנשמה של מאדליב יצרו אלבום שהפך לאחד הגדולים של אותה השנה ולאבן דרך בהיפ הופ המחתרתי. גיבס נפתח לקהל חדש ובינלאומי, הפך לאהובם של המבקרים והופיע במיטב הפסטיבלים ברחבי העולם.

לישראל גיבס מגיע על ברכי אלבומו החדש והאישי, "Shadow of a Doubt". הוא יופיע בבארבי תל אביב ב-23 במאי 2016, כרטיסים ניתן לרכוש כאן בעלות של 159 ש"ח. על ההפקה אחראים נרנג'ה שאחראים על בואם של טיים אימפלה, בריאן ווילסון, ווילד נאת'ינג וחניבעל בורס.

  • עוד באותו נושא:
  • פרדי גיבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully