וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם The Underground Youth

3.4.2016 / 6:00

במסגרת Tel Aviv Shoegazers תגיע הלהקה המנצ'סטרית להופעה בישראל ב-18 במאי באוזןבר תל אביב. רגע לפני ביקשנו מסולן הלהקה לבחור את את השירים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

Bob Dylan – Highway 61 Revisited

בזכות בוב דילן הרמתי גיטרה והתחלתי לכתוב שירים. זה היה האלבום הראשון של דילן ששמעתי אי פעם, והוא נשאר אחד מהאלבומים הכי חשובים באוסף שלי בדיוק מאותה הסיבה.

The Chameleons – Script Of The Bridge

אחד מהאלבומים האהובים. לסאונד הגיטרה, לעבודת האפקטים ולשירה של הסולן יש השפעה אדירה על הסאונד שלנו, שנמשכת עד היום. הסאונד המוקדם של האנדראגראונד יות' הושפע באופן ישיר מהאלבום הזה.

Rowland S Howard – Teenage Snuff Film

אחד מכותבי המילים והגיטריסטים החשובים ביותר עבורי. אין שיר אחד באלבום הזה שלא מרגש אותי בצורה כזו או אחרת. אלבום יפהפה של מוזיקאי יפהפה.

The Jesus & Mary Chain – Psychocandy

האלבום הזה השפיע עליי ממש כמו על כל אחד אחר ששמע אותו. כמו כל כך הרבה להקות אחרות, האנדרגראונד יות' חייבת הרבה מהסאונד שלנו לג'יזס והמרי צ'יין, וספציפית לאלבום הזה.

The Blue Angel Lounge – Self-Titled

להקה שהתחילה במקביל לאנדגראונד יות'. היו לנו את אותן ההשקפות על מוזיקה והשפעות מאד דומות. לצערנו הלהקה התפרקה לאחרונה, אבל אלבום הבכורה שלהם נשאר אחד מהאהובים עליי, ויש לו ערך נוסטלגי חזק ביותר עבורי.

Joy Division – Unknown Pleasures

גם התקליט הזה השפיע על רבים וטובים מאז שיצא. ללא ספק השראה ענקית בשבילי כשרציתי להתחיל להקה, וכדי להצליח להשתמש באווירה של מנצ'סטר כדי לעצב את סאונד הפוסט - פאנק של ההרכב

seperator

The Underground Youth יופיעו בישראל ב-18 במאי באוזןבר בתל אביב. לפרטים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully