וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 23 שנה: אקסל רוז וסלאש התאחדו בהופעה של Guns N' Roses

2.4.2016 / 11:14

למרות האיסור להכניס מצלמות לאיצטדיון בו התקיימה הופעת האיחוד ההסטורית של הלהקה, הצליחו כמה מעריצים לתעד רגעים מהאיחוד המרגש ולהעלות לרשת

Guns N' Roses. Kevork Djansezian, AP
שוב ביחד. חברי Guns N' Roses בימי השיא/AP, Kevork Djansezian

אמש (שישי) נרשם באצטדיון הלוס אנג'לס טרובדור רגע היסטורי: אקסל רוז, סלאש ודאף מק'אגן, חברי ההרכב המקורי של Guns N' Roses עלו על אותה במה לראשונה מזה 23 שנים. המעריצים בני המזל שהצליחו להשיג כרטיסים לאירוע, זכו לצפות בהרכב המיתולוגי שכלל גם את הקלידן דיזי ריד, הגיטריסט ריצ'רד פורטוס והמתופף פרנק פרר.

להקת הפאנק רוק שהחלה את דרכה בלוס אנג'לס בשנת 85' עברה מהמורות רבות והחליפה הרבה חברים, אך מה שהביא לפירוקה בסופו של דבר היה משבר שהתגלע בין שני האבות המייסדים אקסל רוז וסלאש. המתחים העיקריים בין השניים התגברו בתחילת שנות ה-90 במסגרת סיבוב ההופעות האינטנסיבי שליווה את האלבום "Use Your Illusion" ונמשך 28 חודשים. העבודה הרבה גרמה לחיכוכים שהגיעו לשיא במהלך הופעה בסנט לואיס בשנת 1991, כשאקסל רוז קפץ אל הקהל והתגושש עם מעריץ שצילם את ההופעה במצלמת וידאו. הקהל השתלהב והאירוע הסתכם בכ-60 פצועים. ההופעה שחתמה את הסיבוב בבואנוס איירס בשנת 93' הייתה למעשה הפעם האחרונה שההרכב המקורי הופיע יחד.

ב-1996 עזב סלאש את הלהקה בעקבות חילוקי דעות עם רוז על המשך הדרך, ובעקבותיו עזבו גם דאף מק'גאן ומאט סורום שהקימו יחדיו את Velvet Revolver.

גם אמש נתבקשו מעריצים שלא להכניס מצלמות לאולם, אך כמה עזי מצח הצליחו בכל זאת להעלות לרשתות החברתיות את רגעי האיחוד המרגשים להם ציפו כל השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully