וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס שטייף על עמרי בן נתן: מה שהוא עשה נקרא סיוע באונס

2.4.2016 / 19:13

כתבת גלי צה"ל הדס שטייף קיבלה שיחת איום, לטענתה, ממשפחתו של מתמודד "האח הגדול", אחרי שגינתה בפייסבוק את הווידוי שבו חשף כי שכב עם בחורה בצוותא עם אחיו התאום, מבלי שזו ידעה על כך

באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישרא

(בסרטון: הכרזת המשימה האחרונה של העונה בבית "האח הגדול")

seperator

יהודית בן נתן, אמו של משתתף "האח הגדול" עמרי בן נתן, התקשרה אחר הצהריים (שבת) לכתבת גלי צה"ל הדס שטייף וביקשה שתסיר פוסט שפרסמה הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה, ובו היא מגנה את וידויו של בנה בתוכנית. בן נתן סיפר לחבריו על כך שהוא ואחיו רימו בחורה צעירה באילת והתחלפו ביניהם, כך שלא ידעה עם מי מהם קיימה יחסי מין.

השיחה התרחשה לפני מספר שבועות, כאשר בסרטון המתעד אותה נראים גם תניה, איציק קרסנטי ושי חי, שעזבו מאז את הבית. במהלך ישיבת הבוקר בחצר עלה לאוויר נושא התאומות של עמרי ואחיו והמתמודד דודו כהן שאל: "עמרי, עבדתם פעם על בחורה והתחלפתם?", בתגובה השיב בן נתן בשאלה רטורית שמציגה את התשובה כמובנת מאליה: "אכלת פעם ארוחת בוקר?".

צופה שלחה את הלינק לקטע לכתבת גלי צה"ל הדס שטייף, שפרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מוקיעה את המעשה ואת ההתבטאות בתוכנית בה צופים ילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"מרמה והונאה של צעירה תמימה שחשבה שהיא מקיימת יחסי מין עם אחד והתברר שהיא עושה זאת עם אחיו", כתבה שטייף בדף הפייסבוק שלה. "זו בדיחה כשזה קורה בין תאומים שמתחלפים ביניהם בכיתת לימוד. לא כשהם נכנסים למיטה עם צעירה. זה נקרא אונס. ולו רק בגלל זה עמרי הזה אסור שיזכה באח הגדול שהפך לקטן".

בהמשך דיווחה שטייף כי בעקבות הפוסט המדובר זכתה לשיחת טלפון זועמת מאמו של בן נתן . "עכשיו אני אשמה", כתבה שטייף, "וגם בחוצפתה האשימה אותי שאני פועלת בשביל שי חיי...נו באמת".

"הסתכלתי על זה והייתי בשוק" אומרת שטייף לוואלה! תרבות, על פי חוק מדובר באונס במרמה כי איך אפשר לקרוא לזה אחרת? אז העליתי פוסט על זה, וזה התחיל לרוץ ברשת. תוך שעה מצלצלת אליי איזו גברת אחת, יהודית בן נתן, שכמובן לא ידעתי מי היא. בקושי זכרתי את השם בן נתן, והייתי נורא חביבה אליה, ופתאום היא התנפלה עליי: "'מה אני חושבת לעצמי, אני מאשימה את הבן שלה באונס'. אמרתי לה, תקשיבי אני לא המצאתי כלום. אני מצטטת ממה שהוא אמר, משמיעה את מה שהוא אמר. אז היא אומרת לי: 'לא, הוא בבית סגור ונפלטות מילים והוא קצת מגזים'. בהמשך מתארת שטייף איימה לתבוע אותה אם לא תסיר את הפוסט, איום אליו הצטרף גם אביו של בן נתן לדבריה. כך הסתיימה השיחה.

סיפור חילופי האחים בן נתן נדון כבר ביום שני האחרון בשיחה בין שדרנית הרדיו איריס קול ואחיו התאום של עמרי, רועי. "הדברים נעשו בתור ילדים בני 15-16, בלי שום אקטים מיניים", סיפר בן נתן לקול. "בלי שום פגיעה בכבוד האדם. אנחנו חונכנו על ידי תת אלוף במילואים בתור אישה, ואם יש אחד שנותן כבוד לנשים זה אחד כמו עמרי וכמוני".

"מה זה משנה אם הוא בן 15או 14?" אומרת שטייף בהתייחסה לדברים. "מי רואה את התוכנית הזאת? בני 15, 13, יש לי אחיין בגיל הזה שרואה את זה. מה הם מסיקים מזה? שזה גיחי גיחי. זו עבירה על החוק. והוא בתור עו"ד אמור לדעת את זה וגם אם הוא נמצא בבית סגור ונניח שהוא מתלוצץ וזה לא בדיוק מה שהיה, אבל זה מה שהוא אמר. הוא צריך להיות אחראי למה שהוא אומר. מספיק שזוג תאומים אחד יראה את זה ויגיד 'וואלה מגניב בוא נעשה את זה'". יש להדגיש שבקטע המדובר טוען עומרי בן נתן שהוא ואחיו היו בני 17 בעת המקרה.

בעקבות הפוסטים זכתה שטייף לתגובות זועמות מצד מעריצי בן נתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully