וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם אלי יפת מת

אביעד "צפניה" קדרון

2.4.2016 / 6:00

קסניה הופכת להיות המודחת האחרונה של העונה ולמען האמת, היא רק תרוויח מזה שלא תשתתף בגמר האנמי בתולדות התוכנית. בלוג "האח הגדול" - צפניה מחרים סדרתי את הבית

צילום מסך

01. איזו קסושה? קסושה שלנו?

02. הדבר שהכי מפתיע בהדחה של קסניה זה שהיא קרתה רק עכשיו. או קרתה בכלל. בכיף היה אפשר לשכוח את קסניה בנווה אילן אחרי סוף הצילומים. טפט וכל זה. זאת אומרת, היא מנומסת ויפה ושקטה אבל חוץ מחיבוקים עם עמרי ומסר מקריפ מאמו של עמרי והשתזפויות בביקיני בסופי שבוע של הדחות, היא לא באמת היתה קיימת. סיבותיה של קסניה להתנהלותה עמה אבל כמתמודדת ריאליטי היא לא באמת שווה גמר ולמען האמת, היא צריכה לשמוח שהיא לא העפילה לגמר הכי אנמי בתולדות התוכנית. גמר שבו כל מנצח יעמוד בצלו של מתמודד שפרש מהתוכנית לפני כמה שבועות. בהדחתה, עשינו לה טובה. היא תבין את זה בעוד כמה ימים. בינתיים, במתחם האולפנים בנווה אילן נותרו ארבעה מתמודדים מבאסים מדושני עונג שיעשו בימים הקרובים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב - לדבר על עצמם ועל כמה הם מושלמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיף לקבל מחמאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. כמעט כמו רצח תאיר ראדה, הדבר שהכי העסיק קבוצות תאוריות קונספירציה בפייסבוק השבוע היה איך לכל הרוחות מתמודדי התוכנית פרצו לחדר המשימות והצילו את קסניה מכל המלח שאיציק זרק עליה (ובאמת סחתיין לאיציק על כל הרבדים של זריית מלח על הפצעים). מצד אחד, אם בהפקה פתחו להם את הדלתות החשמליות, הרי שמדובר במחדל חמור וראשים צריכים להתגלגל. וב"ראשים צריכים להתגלגל" אני כמובן מרפרר לנטייה של שי מיקה להזיז את הראש בעצבנות מדי פעם. מצד שני, אם הדלתות החשמליות נפתחות באופן אוטומטי כל הזמן, למה האנשים האלה לא בורחים מנווה אילן וחוזרים לחייהם המשמימים?

04. כך או כך, מופע האימים של קרלוס היה מהנה לצפייה. יחסית לזה שרוב הזמן השבוע שודר בטלוויזיה בלופ סרטון של חייל יורה למוות במחבל, הרי שמדובר בסוגה עילית. כמו במקרה בחברון, גם כאן בכלל לא היה בטוח שמול איציק ניצבים אנשים עם מוח פעיל, סתם ישראלים שרגילים להתכסות בבועה לאומית קולקטיבית ולא מצליחים להבין איך מישהו חושב אחרת מהם. חמשת המתמודדים שהגיעו לשלב הזה של העונה ראויים לכל מופע אימים ולו רק בגלל ההתחסדות הבלתי נגמרת שלהם.

05. במקביל לזה שמופע האימים של קרלוס היה מהנה לצפייה הוא גם היה קשה לצפייה כי בסופו של יום, מה שהגיע למסך היה סצנה אלימה בה אדם מבוגר תוקף מילולית בחורה צעירה. כמובן שאחר כך הגיעו גם החברים של הבחורה הצעירה ותקפו מילולית את האדם המבוגר אבל בזה זה לא נגמר. כי אותם חברים, במקום לנחם ולתמוך בחברתם, בחרו להאשימה ותהו מדוע לא עזבה את חדר המשימות. עוד רגע ומישהו היה פולט שהיא הזמינה את זה, הא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומל ומלטף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה קטנות

06. לכולנו ברור אגב, שבניגוד למה שגיל אמר להם, כל מי שהגיע לגמר הגיע בחסד ולא בזכות, נכון? כי בשום מקום נורמלי גמר של תוכנית ריאליטי יהיה מורכב מאנשים כל כך משעממים ומעצבנים בו זמנית. כאילו, חוץ מגמר "כוכב נולד 10". וואו, זה באמת היה גמר משעמם. מי בכלל ניצח בעונה ההיא?

07. הצעה למשחק שתייה לגמר: בכל פעם שקורין גדעון וארז טל אומרים "בייק אוף" - מורידים שוט.

08. הדבר הכי נורא שיכול לקרות בסוף כל מסיבה: תמר מגיעה לניחום אבלים. לא, באמת, למה היא עדיין על המסך שלי? וואו, זה היה מתיש.

09. אה, ולמה אסי עזר מופיע בפרומו של הגמר?

האח הגדול. צילום מסך
לנו לא/צילום מסך

ציטוטפוט

"לפני שהגעתי לפה לקחתי כדור של פרמין" (איציק עם מתכון מנצח)

"תמיר כלולב, מושלם כאתרוג" (איציק מפרגן לעצמו)

"קסניה היקרה, בשבילי היית כמו טפט" (איציק מפרגן לאחרים)

"שתקום, היא לא צריכה לשבת שם!" (עמרי מחלק עצות)

"היא יכולה להיות הבת שלך, חתיכת אפס!" (עמרי מקפיד להיות מנומס כלפי איציק)

"האם רואים אותי?" (קסניה. ובכן, לא)

"לא כולם מפרגנים לנו" (רגע, על מי תמר מדברת?)

וכמובן - סקר כל הסקרים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully