וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינסס שו: "רק בגלל שעושים עליך סרט זה לא אומר שהחיים הרגילים נפסקים"

3.4.2016 / 17:30

סמנתה מונטגומרי, הידועה בשם פרינסס שו ובזכות שיתוף הפעולה שלה עם קותימן, לא מאבדת את הראש למרות שעשו עליה סרט דוקומנטרי שאולי עוד יגיע לאוסקר

צלם: דייב שחר כתבת: טלי קיים עורכת: נועה לוי

בסוף השבוע האחרון עלה לאקרנים סרט התעודה הישראלי "פרינסס שואו" שהופק עבור יס דוקו, המגולל שני צירי עלילה מקבילים. האחד עוקב אחר פרינסס שו (Shaw), או סמנתה מונטגומרי בשמה האמיתי, העובדת ביום כמטפלת בקשישים בבית אבות בניו אורלינס, ובשעות הקטנות של הלילה מקליטה ומעלה ליוטיוב שירים שחיברה והלחינה. השני מתמקד באמן המאש-אפ הישראלי קותימן בזמן שהוא מגלה אותה ואת היצירה שלה.

קותימן, שם הבמה של אופיר קותיאל, החליט לצרף את השיר של פרינסס "Give it Up" לפרויקט "Thru You Too", המורכב משישה שירים שבבסיס כל אחד מהם שיר א-קפלה של זמרת אנונימית. קותימן יצר ליווי מוזיקלי המורכב מקטעי נגינה אינסטרומנטליים של מוזיקאים מרחבי העולם, הבאים מרקעים תרבותיים, חברתיים ומוזיקליים שונים. הסינגל הראשון מתוך האלבום היה "Give It Up", שזכה תוך שבוע אחד בלבד למיליון וחצי צפיות ביוטיוב ואזכורים אוהדים בעיתונות המוזיקה הבינלאומית.

דיברנו עם פרינסס שו בפרימיירה של הסרט, שהתקיימה בשישי האחרון בסינמטק תל אביב, ושמענו איך למרות כל השבחים היא לא מאבדת את הראש, ולא משוויצה בפני השכונה או דיירי בית האבות שבו היא ממשיכה לעבוד ומדוע בחרה לעבוד תחת שם הבמה שלה. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully