וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: SNL נכנסים אל "אחורי הקלעים" של "משחקי הכס"

4.4.2016 / 9:57

תוכנית הסאטירה האמריקאית השתעשעה על חשבון כוכבי ויוצרי סדרת הפנטזיה המצליחה, תמונות ראשונות דלפו מהסט של "דוקטור סטריינג'" ושמו של פדרו אלמדובר ברשימת מעלימי המס. לייב בלוגינג תרבותי

16:47 טריילר ראשון לסרט האימה החדש בכיכובו של דניאל רדקליף

דניאל רדקליף הוא כבר מזמן לא רק הארי פוטר, ולאחר שרשרת של תפקידים בוגרים ומאתגרים, מגיעה עתה ההופעה הכי קיצונית שלו: "Swiss Army Man" בכיכובו, שהטריילר שלו יצא כעת, זכה לאחר הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל סאנדנס האחרון לכינוי "סרט הגופה המפליצה", מה שכמובן אומר הכל על עלילתו. למרות הנוכחות של הכוכב הגדול, טרם ברור מתי, אם בכלל, נזכה לראות את הסרט בארץ.

16:13 - המבחן האולטימטיבי: האם ג'ון שלג באמת מת?

הרבה מילים, הרבה יותר מדי מילים נכתבו על גורלו של ג'ון שלג בשנה החולפת. כמעט בכל הזדמנות מאז ועד היום התעקש קית הרינגטון שהוא אכן סיים את דרכו, שדמותו לא תופיע עוד בסדרה. אבל אנחנו והעולם מסרבים להאמין, ולכן הגיע הזמן להציב אותו בפני מבחן אמיתי. בתוכנית האירוח של ג'ונתן רוס התבקש הרינגטון לענות שוב על אותן השאלות הרגילות, רק כשהפעם הוא מחובר ל"מכונת אמת" בשליטתו של המנחה, שמזכה אותו בשוקים חשמליים בכל פעם שהתשובה נשמעת לא אותנטית.

13:39 - פסטיבל מדיטרנה באשדוד יתקיים בין ה-2 ל-9 ביוני

הפסטיבל הבינלאומי מדיטרנה יתקיים השנה בפעם הרביעית ויפתח את חגיגות ה-60 לעיר אשדוד ויכלול מ-350 אמנים, מוזיקאים, אנשי קולנוע ושפים מובילים. משתתפים: זמר הפלמנקו הספרדי מיגל פובדה, הזמרת הספרדייה לוז קאסל, הזמרת הטורקיה איינור, הזמרת הפורטוגלית לורה, זמר הטנור היווני מריו פרנגוליס במופע ראשון בישראל, מארח את דניאלה לוגסי והתזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור, אהוד בנאי עם ג'ורג' סמעאן, סאלם דרוויש וגיל סמטנה,התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד עם ריימונד אבקסיס במופע חגיגי, זמרת הפלמנקו הישראלית-בינלאומית יעל הורוביץ, טריפונס בחגיגה יוונית ישראלית, האנסמבל היהודי/מוסלמי/נוצרי דיואן סאז, ההרכב הישראלי הלובים, אנסמבל "מכילתא" במופע מוזיקה פרסית קדומה, וההרכב הישראלי יאמאס במופע חגיגה יוונית.

ריימונד אבקסיס. ראובן שניידר
גם היא תהיה שם. ריימונד אבקסיס/ראובן שניידר

12:00 - תגידו שלום לפסטיבל קיץ חדש בישראל

פרויקט מוזיקה קיצי חדש יוצא לדרך, ובמסגרתו יוקדשו חמישה סופי שבוע להופעות מוזיקה, כולל שילובים מיוחדים בין ה-23 ביוני ועד 28 ביולי באמפי פארק רעננה. המשתתפים: אייל גולן ומה קשור, אסף אבידן, איזי, אקסום, ג'יין בורדו, גורן ברגוביץ' וה-Wedding & Funeral Band, טונה, יסמין לוי, כהן@מושון, משינה, מוש בן ארי, מוקי, משה פרץ, מתי כספי, נצ'י נצ', סטטיק ובן אל תבורי, סויאן כספי, עברי לידר, עומר אדם, פלד, קפה שחור חזק, שלום חנוך, שלומי שבן, שלמה גרוניך, שמעון בוסקילה, תיסלם, אנסמבל בת שבע.

מחירי הכרטיסים ינועו 124 ל-464 ש"ח על פי סוג המופע ומקום הישיבה. לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו להתחיל לרכוש כבר הערב (שני) ב-18:00, ולקהל הרחב תיפתח המכירה ב-8:00 מחר. ניתן לרכוש כאן.

מתי כספי, עברי לידר, מוקי, קרן פלס, כהן את מושון, שלמה גרוניך. עדי כהן צדק,
כמה מהמשתתפים הרבים בפסטיבל/עדי כהן צדק

10:38 - לוקי מציג את הסיבות שמזג האוויר התחרפן

טום הידלסטון, לוקי בשבילכם, הגיע לתחנת FOX32 המקומית בשיקגו, להופעת אורח בתחזית מזג האוויר שבסיומה של מהדורת החדשות. הוא הסביר שההוריקן המתקרב הוא, כמובן, ממש לא תוצאה של שקע מזרחי או מערכת שמגיעה מסיביר, זה בסך הכל ת'ור שמוציא קצת עצבים.

10:30 - SNL מציגה "הצצה" לאחורי הקלעים של "משחקי הכס"

הסודיות שאופפת את העונה השישית של "משחקי הכס" כל כך גדולה עד שנדרשת תוכנית סאטירה כדי להציץ למה שמתרחש מאחורי המצלמות. הקטע המצחיק הזה הוא רק חלק מהמערכון המלא.

10:20 - פדרו אלמודובר וג'קי צ'אן ברשימת מעלימי המס

לא רק פוטין ומסי: העיתון הספרדי אל מונדו חושף כי במסגרת ה"פנמה-ליקס", דליפת המסמכים הכלכליים הגדולה בהיסטוריה האחרונה, עלו גם שמותיהם של הבמאי הספרדי פדרו אלמודובר ושל אחיו, השותף עמו בהפקותיו, כמי שלכאורה השתמשו במקלטי מס מחוץ למדינתם. דובר חברת ההפקות של השניים מסר כי הם תמיד עמדו בכל מחויבות המס שלהם כלפי ממשלת ספרד. כך או כך, עצם העובדה שהיוצר מאוזכר בצד גדולי שועי העולם מוכיחה כי בהחלט אפשר להרוויח כסף כבמאי קולנוע.

שם קולנועי נוסף שעלה מן ההדלפות הוא ג'קי צ'אן, שלכאורה ניהל שש חברות שונות לכל הפחות דרך אותה פירמה פנמית שכעת מסעירה את העולם. נכון לרגע זה, לא נמסרה תגובה מן הכוכב או מאנשיו.

פדרו אלמודובר עם אנתוניו בנדרס. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
אלמודובר עם אנטוניו בנדרס/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

10:03 - תמונות ראשונות מהסט של "דוקטור סטריינג'" דלפו לרשת

אולפני מארוול עסוקים בימים אלה בקידום "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", בתקווה שיצליח למחוק מהזיכרון את הטראומה הגלובאלית שנקראת בטעות "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ולהחזיר לגיבורי העל את שמם הטוב. אלא שהרחק בנובמבר הרחוק, מסתתר לו הסרט הגדול הבא של האולפנים השנה, וכעת ניתן לחזות בתמונות ראשונות מתוכו.

מעט מאוד ידוע בשלב זה על "דוקטור סטריינג'", בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ'. הפרטים שכן נחשפו מתוך העלילה מתמקדים במנתח מבריק שנלקח תחת חסותו של מכשף מסתורי לאחר שיושרתו המקצועית נהרסת. דוקטור סטריינג' הוא אחד הגיבורים המסקרנים בעולם של מארוול, דווקא מכיוון שכוחותיו נובעים מתחום הכישוף ולא מכוח על כלשהו.

קמבר באץ' יככב בסרט לצדם של רייצ'ל מקאדמס, צ'יווטל אג'יופור, טילדה סווינטון ומאדס מיקלסון. בריאיון שנעשה עמו לאחרונה סיפר על המורכבות של הכניסה לדמות הייחודית. "אני עדיין מנסה ללמוד את האופן הנכון להיכנס לפוזות האלה. אנחנו מדברים על מישהו שיורה קסמים ולוחש לחשים, הכל נעשה בדרך מאוד פיזית. אני בטוח שיהיו ויכוחים ותרעומת סביב כל מיקום של אצבע בהשוואה למה שהמעריצים מכירים מהקומיקס. לכן זה חשוב לי".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully