וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חסרת מנוח: הזמר ויוצר האינדי עזרא פורמן יגיע לשתי הופעות בישראל

4.4.2016 / 11:00

הזמר האמריקאי, שהוא גם יהודי מאמין, יגיע להופעות בתל אביב ובירושלים. הגארדיאן הכתיר אותה כ"הופעה הטובה ביותר שאתם יכולים לראות כרגע"

עזרא פורמן. Phil Sharp,
עזרא פורמן/Phil Sharp

מבול ההופעות החיות מחו"ל לא מפסיק. הפעם הזמר ויוצר האינדי האמריקאי עזרא פורמן, יהודי מאמין, שיעשה את דרכו לישראל לשתי הופעות - בתל אביב ובירושלים.

בשנה האחרונה פרץ פורמן לאחר שנים של פעילות ענפה בסצנת האינדי, כאמן סולו וכסולן ההרכב The Harpoons. בשנת 2015 יצא פורמן לדרך חדשה עם ההרכב The Boyfriends, איתם הוציא את אלבום הפריצה "Perpetual Motion People". האלבום יצא ביולי 2015 וזכה לביקורות מהללות.

דרכו של פורמן אל הרוק'נרול לא הייתה מובנת מאליה, ואחד מהקונפליקטים הגדולים עבורו הוא השילוב בין אורח חיי הרוקסטאר לבין היותו יהודי מאמין. פורמן הוא בן לאם קתולית שהתגיירה, והחליטה על חיים דתיים במטרה להיות "יהודיה טובה" ככל הניתן. כתוצאה מכך שמרה המשפחה מצוות והעניקה לפורמן חינוך דתי. עד היום פורמן שומר שבת ואינו מופיע בימי שישי. הדת מעסיקה את פורמן באופן אינטנסיבי, והוא מושפע מהגות יהודית ומדברי רבנים, אותם הוא מצטט בעטיפות האלבומים שלו.

ההמנונים האאוטסיידרים של פורמן והלהקה ספוגים באנרגיה מתפרצת וחסרת גבולות, ולישראל פורמן ולהקתו מגיעים כשהם בשיאם, לאחר מסע הופעות בינלאומי מצליח שהוכתר על ידי הגארדיאן כ"הופעה הטובה ביותר שאתם יכולים לראות כרגע". ההופעה בתל אביב תתקיים במועדון הבארבי ב-21 ביוני (מחירים בין 125 ל-185 ש"ח), ולמחרת במזקקה בירושלים (בעלות של 50 ש"ח).

על הפקת המופע אחראית חברת Yellow Brick [קבוצת 2B Vibes], שאחראית על הבאתם אמנים כמו Son Lux, All Them Witches, Timbre Timbre ואת ההופעה הקרובה והמצופה של Die Antwoord.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully