וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 90: שובן של להקות הניינטיז שכולנו הספקנו לשכוח

7.4.2016 / 0:02

סיבוב הופעות חדש שמאחד כמה שמות כמו Salt-N-Pepa, קוליו ורבים נשכחים נוספים יוצא לדרך בארה"ב, החתולה המפורסמת ברשת מוציאה דיסק חדש והכלבלבים שיצילו את האנושות. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: לינה וארוחת בוקר עם "המנסרים מטקסס"

סרט האימה דל התקציב מ-1974, "המנסרים מטקסס", הפך לתופעת קאלט ולסדרת סרטים בלתי נגמרת. הלוקיישן הזכור ביותר מתוכו היא תחנת הדלק, שכבר הפכה בעשורים שחלפו מאז למוקד עליה לרגל ואתר סיורים מודרכים. בקיץ הקרוב היא תפתח מחדש, כמעט במקביל ליציאתו לאקרנים של סרט נוסף בסדרה, המתחקה אחר סיפור המקור של לת'רפייס (פני עור). המקום יוסב למעין אתר נופש באווירת אימה, עם חדרי לינה, במה להופעות ומסעדת ברביקיו. חשוב לציין גם שאחד השותפים במיזם הוא ארי להמן, שגילם את ג'ייסון וורהיס בסרט הראשון בסדרת "יום שישי ה-13", כך שהוא יודע דבר או שניים על הפחדות.

מקום 4: הרוב הדומם

שם נפוץ עלול להיות חתיכת תיק מעצבן, וכן, אני מתכוונת אליכן, כל המאיה פז-יות שאת המיילים שלהן אני מקבלת. זה בטח מעצבן במיוחד את התסריטאי רוב תומאס, שכולם מבלבלים אותו עם הרוב תומאס של להקת Matchbox Twenty, אבל בעיקר מהשיר ההוא עם סנטנה, למרות שהוא בוודאי לא היה מתנגד לקחת קרדיט על הקלאסיקה הטלוויזיונית "ורוניקה מארס" (וגם על "פארטי דאון" המושלמת, כי אם כבר אז כבר). כעת משתפים השניים פעולה, לאחר שתומאס התסריטאי פנה לתומאס המוזיקאי בבקשה שישתתף בפרק סיום העונה השנייה של הסדרה הנוכחית שלו, "iZombie", ואף לבצע בו שיר. מרגש, מאז סנטנה אף אחד לא ביקש ממנו לשיר.

מקום 3: חתולת הרוק

ליל באב היא אחת החתולות המפורסמות ברשת, שזכתה לתהילה הודות ללשון שלה שתמיד בחוץ. "סרפר בלאד" הם הרכב רוק מפלורידה. לא בדיוק החומרים מהם עשויים שיתופי פעולה, אבל אחד כזה הולך לקרות. במאי הקרוב תוציא הלהקה סינגל חדש, ובצדו השני (כן, הוא יהיה על תקליט) השיר "באב הבנאית" מפי ליל באב. זו לא תהיה ההרפתקה המוזיקלית הראשונה של החתלתולה. בדצמבר האחרון היא הוציאה אלבום בשם "מדע וקסם", שהיה בעצם אוסף ניסיונות של הבעלים שלה, מייק ברידאבסקי, להשתעשע עם מוזיקה אלקטרונית באולפן הביתי שלו. כל ההכנסות מהסינגל, ומסיבוב הופעות שייצא במקביל וככל הנראה לא יכלול את ליל באב, יוקדשו לטובת טיפולים עבור גיטריסט הלהקה, שחלה בסרטן.

מקום 2: כלבלבים למען האנושות, האנושות למען הכלבלבים

אין דבר עצוב יותר מחבר פייסבוק המשתף פוסט המבטיח תרומה של שקל על כל לייק, עבור ילדה חולה. בעצם, ילדים חולים זה יותר עצוב, אבל היי, תראו! כלבלבים! כלבלבים, וזה מוכח מדעית (נראה לי) מסוגלים להפוך לכל אחד את היום להרבה יותר טוב. דוגמאות לכך ניתן לראות בסרטון שהפיקו ערוץ היוטיוב סולפנקייק ופורינה, יצרנית מזון לבעלי חיים. ואם היום שלכם לא השתפר מספיק, תשמחו לשמוע שבפורינה הבטיחו לתרום חצי קילו של מזון לכלבים במקלטים וכלביות על כל צפייה מ- 500,000 הצפיות הראשונות. אז אמנם היעד כבר הושג, אבל כלבלבים! כבר אמרתי?

מקום 1: קחו את שנות התשעים. בבקשה, רק קחו אותם

הקאמבק של הניינטיז לא מתכוון לעצור בקרוב, ובזמן שהאיחוד המצופה של להקת היי פייב מתעכב, יש מי שמבטיחים לשמור על הגחלת. בשבוע הבא ייצא לדרך סיבוב הופעות בעל השם המתבקש-מדי, I Love the 90's, והליין אפ נראה כמו נלקח מהעטיפה האחורית של אחד מאוספי NOW!: סולט אנ' פפה, קוליו, ונילה אייס, אול-4-וואן וקולור מי באד. או בקיצור, מיטב ניצולי העשור ההוא שלא יכולים להחזיק הופעה שלמה בעצמם, אבל עדיין צריכים לשלם חשבונות. קשה רק לחשוב מה יקרה אם אוטובוס האמנים יהיה מעורב, חלילה, בתאונה. כל כך הרבה שידורים חוזרים ב-VH1 של הפרקים הפחות מעניינים של "מאחורי המוזיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully