וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורמן עיסא יגלם מאצ'ו אמריקאי ציוני בסדרה חדשה של HOT

6.4.2016 / 13:20

שחקן התיאטרון הערבי נורמן עיסא, שנכנס בקיץ שעבר לעימות עם שרת התרבות לאחר סירובו להופיע מעבר לקו הירוק, יגלם כעת מאצ'ו ציוני

נורמן עיסא. ראובן קסטרו
המאצ'ו הישראלי החדש. נורמן עיסא/ראובן קסטרו

סדרת הדרמה הקומית החדשה של HOT "מטומטמת", שצפויה להתחיל להצטלם במהלך החודש הקרוב, מצרפת אל שורותיה ארבעה שחקנים: יוסי מרשק ("היהודים באים"), נורמן עיסא ("עבודה ערבית"), שמיל בן ארי ("אהבה קולומביאנית"), וגבי עמרני ("חסמב"ה דור 3")

שחקן התיאטרון הערבי נורמן עיסא, שנכנס בקיץ שעבר לעימות עם שרת התרבות בעקבות סירובו להופיע מעבר לקו הירוק, יגלם כעת את יריב, מאצ'ו אמריקאי ציוני שחוזר לישראל מפלורידה בחיפוש אחר אוצר. מרשק יגלם את גוזלי, מפקד משטרה שגנב את אשתו של השוטר מוריס (אותו יגלם יעקב דניאל). בן ארי יגלם את פרנסיסקו, אבא של אסף (מוקי) שחרד מחזרתו של "הבן האובד" והלא ביולוגי עמוס (ליאור רז). עמרני יגלן את גדליה, סוכן מוסד לשעבר דרמטי ומוכה יגון.

הרביעייה מצטרפת לקאסט הכולל את: נדב נייטס ("המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה"), ליאור רז ("פאודה") ויעקב דניאל ("את לי לילה") נוסף למשה אשכנזי ("אננדה"), שני קליין ("אפס ביחסי אנוש"), מיקי ליאון ("בני ערובה", "כפולים"), רות אסרסאי ("אטלנטיקה", חסמבה דור 3") ומוקי.

הסדרה מספרת את סיפורה של שירי אזוגי (בת חן סבג שגם כתבה את הסדרה, ט"ק), שחקנית כושלת בת 30 וכלומניקית בעיני עצמה, שמקבלת את תפקיד חייה בחסות משטרת ישראל. כדי להציל את בן זוגה ממאסר, היא מוחדרת אל תיכון יוקרתי במטרה לתפור תיק למנהל התיכון הנחשד ברומן עם תלמידה והדחתה לסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully