וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מורדת": טריילר ראשון לסרט האנתולוגיה "רוג אחד: מלחמת הכוכבים"

7.4.2016 / 15:00

שמונה חודשים לפני שהוא מגיע לבתי הקולנוע בעולם, זוכים מעריצי "מלחמת הכוכבים" להצצה ראשונה לסרט האנתולוגיה המתאר את האירועים שקדמו לסרט המקורי בסאגה

צילום מסך

אחרי ההצלחה האדירה של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", מחכים המעריצים ברחבי העולם לטעום עוד מהעולם החדש של סדרת הסרטים המצליחה. "מלחמת הכוכבים 8" אמנם ייצא רק בדצמבר הבא, אבל גם השנה לא יותירו אותנו אולפני דיסני בלי חוויה מגלקסיה רחוקה רחוקה.

"רוג אחד: מלחמת הכוכבים" הוא סרט האנתולוגיה הראשון מתוך שלושה מתוכננים (בנוסף לסרטים על האן סולו הצעיר ב-2018 וסרט נוסף שעלילתו טרם נחשפה ומתוכנן ל-2020). עלילת הסרט מתרחשת לפני "מלחמת הכוכבים" המקורי (1977) ומתמקדת במשימה גורלית אליה נשלחת חבורת מורדים, ובמסגרתה עליהם לגנוב את התוכניות לתחנת חלל קטלנית הנבנית על ידי האימפריה הגלקטית.

פליסיטי ג'ונס ("התיאוריה של הכל") מגלמת את ג'ין ארסר, חברה בקבוצת המורדים המיוחדת. לצדה יככבו גם פורסט וויטאקר ומאדס מיקלסן. גארת אדוארדס ("גודזילה") הוא במאי הסרט.

סרטי האנתולוגיה של "מלחמת הכוכבים" יהיו מנותקים עלילתית מסדרת הסרטים הכרונולוגית, ונועדו להשלים פרטים לגבי אירועים ודמויות מרכזיים בעולם הרחב של "מלחמת הכוכבים".

"רוג אחד: מלחמת הכוכבים" יגיע לבתי הקולנוע ב-15 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully