וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הצצה חדשה ל"משחקי הכס" עונה 6

10.4.2016 / 9:08

סצנה שנחשפה במהלך ריאיון של כוכב הסדרה ליאם קנינגהאם, מציגה מאבק על גופתו של מפקד משמר הלילה. וגם: הזוכים בטקס פרסי הקולנוע של MTV. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

09:03 - "דדפול" ו"מלחמת הכוכבים" שולטים בפרסי הקולנוע של MTV

טקס פרסי הקולנוע של MTV נערך לפנות בוקר בלוס אנג'לס, וכצפוי, רשימת הזוכים שונה עד מאוד מאשר באוסקר: בלי "ספוטלייט", "מכונת הכסף" ו"הבן של שאול", ועם הרבה פרגונים ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", "דדפול" ו"פיץ' פרפקט 2".

את הטקס הנחו דווין ג'ונסון וקווין הארט, והוא הוקלט וישודר הלילה בטלוויזיה האמריקאית. במהלך שנועד בוודאי לשמש קונטרה לאקדמיה הלבנבנה, העניקו השניים פרס מפעל חיים לוויל סמית האפרו-אמריקאי. גם מליסה מקארתי קיבלה פרס מיוחד, על מפעלותיה הקומיים בשנים האחרונות.

את פרס הסרט הטוב ביותר קטף "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", שנהנה גם מפרס תפקיד הפריצה (דייזי רידלי) והאיש הרע הטוב ביותר (אדם דרייבר). "פיץ' פרפקט 2", מצדו, לקח את הפרסים לאנסמבל השחקניות ולנשיקה הטובה ביותר, במקרה זה בין רבל ווילסון ואדם דווין.

בפרס להופעה הקומית זכה ריאן ריינולדס על תפקידו ב"דדפול", הסרט הזוכה גם בקטגוריית הקרב הטוב ביותר.

הדמיון היחיד לאוסקר היה בקטגוריית השחקן הטוב ביותר, בו זכה לאונרדו דקפריו על הופעתו ב"האיש שנולד מחדש". שרליז תרון מ"מקס הזועם" ניצחה בקטגורייה הנשית המקבילה.
עוד פרסים: "Straight Outta Comtpon" הוכתר כסרט הטוב ביותר המבוסס על סיפור אמיתי, "איימי" כסרט הדוקו הטוב ביותר, ג'ניפר לורנס מ"משחקי הרעב" כגיבורה הטובה ביותר, כריס פראט מ"עולם היורה" כשחקן האקשן הטוב ביותר, ואיימי פוהלר, המדבבת ב"הקול בראש", כהופעה הווירטואלית הטובה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לנו תחושה שזה לא הפרס האחרון שהוא יקבל השנה. "דדפול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

08:52 - ג'ון שלג שוב מופיע בהצצה לעונה החדשה של "משחקי הכס"

שבועיים לפני פרק הבכורה של העונה השישית של "משחקי הכס", כבר די ברור שלא נקבל עוד טריילר משמעותי עם רמזים להמשך. כל שנותר הוא להמשיך לאסוף את הפירורים ש-HBO משחררת. אחד כזה נחשף בתוכנית הלילה של קונאן אובראיין.

המנחה הג'ינג'י אירח לריאיון את כוכב הסדרה ליאם קנינגהאם (דאבוס סיוורת'), במהלכו חשף קליפ קצר נוסף מהעונה החדשה. שבריר מהסצנה הזו כבר נחשף למעריצים בסיומו של הטריילר הרשמי לעונה.

בסצנה נראה סיוורת' בחדר סגור עם כמה מנאמניו של ג'ון שלג ועם זאב הבלהות שלו אוב, כאשר הם מתכוננים להיאבק על גופתו עם אליסר ת'ורן ואנשי המשמר שמבקשים לפרוץ את הדלת (החל מדקה 1:49)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully