וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו ג'וי: הלהקות No Joy ו-Psychic Ills יגיעו להופעות בישראל

10.4.2016 / 11:00

הרכב השוגייז No Joy ולהקת הרוק הפסיכדלי Psychic Ills, החתומים שניהם בלייבלי אינדי נחשבים, יגיעו בנפרד לשתי הופעות בישראל בחודש יוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילהיטו את יוני. מימין Psychic Ills, משמאל No Joy/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני הרכבי אינדי משובחים מחו"ל מגיעים למופעים בישראל ביוני הקרוב​: הרכב השוגייז No Joy יופיע ב-9 ליוני במועדון הפאסז', ולהקת הרוק הפסיכדלי Psychic Ills בדרך למופע ראשון בישראל ב-22 ליוני במועדון הלבונטין 7 בתל אביב.
​​
No Joy הקנדיים מגיע לארץ לכבוד יציאת ה-EP החדש שלהם, "Drool Sucker". הלהקה שהוקמה ב-2009 הוחתמה מיידית על ידי הלייבל הניו-יורקי העצמאי Mexican Summer (קורט וייל, בסט קואסט, ריל אסטייט),​ שבמסגרתו שחררה הלהקה עבורם את שלושת אלבומיה, כולל האחרון והידוע ביותר "More Faithful".

מאז יציאת אלבום הבכורה, No Joy הפכה להרכב מבוקש בגלל ההופעות הידועות לשמצה והפרועות של הלהקה. המוזיקה שלה בהתאם נעה בין מחוזות של שוגייז אפלולי לנויז רועש. את הגיטריסטית לורה לויד יחליף המפיק והמוזיקאי חורחה אלברכט (אריאל פינק) אשר יאייש את עמדת הגיטרה החשמלית.

Psychic Ills מגיעה לישראל לכבוד הוצאת אלבומ​ה החמישי "​​Inner Journey Out" היוצא ב-3 ביוני. באלבום החדש מארח ההרכב הניו יורקי את היוצרת הופ ​סנדובל (​Mazzy Star) בסינגל "I Don't Mind"​,​ ולוקחים את המוזיקה למחוזות נסיוני​י​ם עם משחק בין הרוק הפסיכדלי הידוע של הלהקה למוזיקת ג'אז, בלוז, גוספל וקאנטרי.

100 הכרטיסים ראשונים למופע של No Joy יעלו 79 ש"ח, לאחר מכן 99 ש"ח במכירה מוקדמת ו-120 ש"ח בקופות.
כרטיסים למופע של Psychic Ills יעלו 99 ש"ח במכירה מוקדמת ו-120 בקופות ביום המופע.

על הגעתם לארץ אחראים המפיקים אוהד עזרתי (ZUZZ Agency) וויקטור לוין (Auris Media) אשר ​אמונים על הגעתם ​הקרובה של Real Estate.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully