וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה בפסח הקרוב אתם חייבים לנהור לפסטיבל הנוער?

מערכת וואלה בשיתוף תיאטרון חיפה ואגף התרבות של עיריית חיפה

10.4.2016 / 16:09

באיזה פסטיבל יופיעו תובל שפיר, נוה צור ודר זוזובסקי ומי שמע על להקה בשם Black Rabbit? פסטיבל תאט.תרבות בחיפה הוא המקום להיות בו בפסח

תאט.תרבות. תיאטרון חיפה, אתר רשמי
יוצאים משליטה: תובל שפיר, נוה צור, דר זוזובסקי, עדי הימלבלוי, גאיה שליטא כץ, אילן רוזנפלד ואוריאל יקותיאל/אתר רשמי, תיאטרון חיפה

כל שנה הם סוחבים אתכם ל"פסטיבלים לכל המשפחה" ובסוף אתם מוצאים את עצמכם יושבים עם האח בן החמש מול "פטר והזאב" ומחכים שייגמר כבר היום המעצבן הזה ותוכלו לחזור הביתה ולקבור את הראש בטאבלט. אבל השנה יקרה משהו אחר, ותוכלו לדלג על אירועי המשפחה וללכת עם החברים לפסטיבל משלכם - "תאט.תרבות" - פסטיבל תרבות ותיאטרון לנוער בחיפה, שבהפקתו השתתפו נערים ונערים בגילכם. וכן, גם דר זוזובסקי ועדי הימלבלוי יהיו שם.

קצת בוב דילן, קצת תובל שפיר

מלבד שיתוף בני הנוער בהפקת פסטיבל התיאטרון בחיפה, השנה פוצלה תחרות הפסטיבל לשניים ותחרות ייעודית מוקדשת להצגות המיועדות לכם, והן מעולות.

אז מה יש לראות?

במופע המופרע "יצא משליטה", הנערך בהשתתפות הקהל, תוכלו לעלות על הבמה (אם יתמזל מזלכם) ולהופיע לצד הכוכבים תובל שפיר, נוה צור, דר זוזובסקי, עדי הימלבלוי, גאיה שליטא כץ, אילן רוזנפלד ואוריאל יקותיאל.

מי שאוהב מוזיקה (מי לא?) יוכל לצפות בהפקת תיאטרון המחול והמולטימדיה "הגשם והרוח", המגוללת את סיפור חייו של אחד מגדולי המוזיקאים של המאה ה?20 – בוב דילן: שלושה שחקנים, בהם כוכב דה וויס אוהד ריין, משחקים את דילן בתקופות שונות בחייו וחמישה רקדנים מפרשים את שיריו בתנועה.

גם "העיר הזאת" היא יצירת תיאטרון מוזיקלית מעניינת. מדובר במחוות ראפ (!) לסרטי פילם נואר ולסרטי בלש המספרת על קורותיו של ג'ו - בלש מריר בעיר מושחתת ומנוונת - הנשבה בקסמיה של שרה בנט, המגיעה יום אחד למשרדו ומשכנעת אותו לחקור את היעלמותה המסתורית של אחותה.

ב"הנשיקה הראשונה", הצגה המבוססת על ספרו של יורם טהרלב, קבוצת נערים ונערות צועדים במסע התבגרות וחווים אהבות, אכזבות, חששות ותקוות; "סבא שלי רמטכ"ל" מגוללת את סיפורו שלסבא של ערן (בגילומו של כוכב גאליס ניר שטראוס), המאבד את זכרונו ואת צלילות דעתו.

מי שמרגיש ממש בקיא בתוכן ההצגות יוכל להשתתף במשחק הטריוויה של הפסטיבל. בין הפותרים נכונה יוגרלו 50 כרטיסים לפסטיבל.

תאט.תרבות. תיאטרון חיפה, אתר רשמי
הנשיקה הראשונה. מסע התבגרות./אתר רשמי, תיאטרון חיפה

מי אמר גאגא ולא קיבל?

אם הצגות באולם סגור הן לא בדיוק הקטע שלכם ואתם רוצים לזוז או להשתתף במשהו קצת יותר אינטראקטיבי, אל תתייאשו. מלבד ההצגות במתחמים הסגורים של הפסטיבל, במהלך כל שעות היום מתקיימים גם אירועים הפתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום.

ב"ספוקנוער" יקריאו בני נוער שירה מדוברת (תוכלו גם להשתתף בסדנת ספוקן וורד – תמורת עשרה שקלים בלבד ובהרשמה מראש); יש גם מופע אימפרו?פלייבק שבו ייגעו המציגים בסוגיות משעשעות הלקוחות מעולמם; ב"שיחות על הבר" יתקיימו שיחות עם הברמן בבר השכונתי. יעלו גם המופע "חלום ליל קיץ" בביצוע תלמידי ריאלי בירם, "רומיאו ויוליה בחמש דקות" בביצוע תלמידי עירוני ג', "חתונה מושלמת" ו"המסע שלי" בביצוע תלמידי עירוני א', מופע המחול "פסלים חיים" בביצוע תלמידי ליאו באק והמופע "מסגרות אף אדום" בביצוע תלמידי עירוני ה'.

תוכלו גם לסייר בתערוכת צילום, במתחם ציור, במתחם סרטי הגמר של מגמת הקולנוע, או לצפות בתצוגת האופנה השנתית של תיכון רעות לאמנויות.

מלבד סרטי התלמידים יוקרנו בפסטיבל, בשיתוף סינמטק חיפה, גם סרטו המדובר של תומר הימן "מיסטר גאגא" על דמותו האניגמטית של הכוריאוגרף אוהד נהרין (אם עוד לא ראיתם – זה הזמן!) והסרט "מי מפחד משייקספיר" על שני חברים שיצאו למסע בעקבות הטקסטים של המחזאי הבריטי. מי שיתאהב בשיטת גאגא של נהרין בעקבות צפייה בסרט יוכל להשתתף בסדנת גאגא תמורת עשרה שקלים בלבד (ובהרשמה מראש). ולא, לצערנו ליידי גאגא לא תהיה שם.

תאט.תרבות. תיאטרון חיפה, אתר רשמי
"חלום ליל קיץ" גרסת ריאלי בירם/אתר רשמי, תיאטרון חיפה

סליחה, איפה ההופעה של Black Rabbit?

צודקים, פסטיבל בלי הופעות חיות איננו פסטיבל, ולכן מלבד ההצגות, הסדנאות, הסרטים ומופעי הרחוב יופיעו בפסטיבל גם ההרכבים Les Paulklor, pdd, אנחנו אני והתווים, night patrol, מטאל סימפוני,Black Rabit , Mother Fuckers והסינגר?סונג רייטר עידן גור, וייתקיימו מיצבי מוזיקה דיגיטלית ווידיאו של המגמה למוזיקה דיגיטלית מתיכון ליאו באק.

הפסטיבל מתקיים ב?24?25 באפריל במתחם האודיטוריום במרכז הכרמל. לרכישת כרטיסים לחצו כאן או בטלפון 072-2160223

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully