וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר ראשון ל"חיות הפלא והיכן למצוא אותן"

11.4.2016 / 9:43

הצצה מלאה ראשונה לסרט שיפתח את טרילוגיית הפריקוול של "הארי פוטר", טריילר חדש ומעורר ציפייה ל"יחידת המתאבדים" והצצה ראשונה לאי שבו התגלה קינג קונג. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

19:14 - טריילר שני לעונה השישית של "משחקי הכס"

כבר חשבנו שלא נקבל עוד הצצות לעונה החדשה והמדוברת של "משחקי הכס". מתברר שטעינו לשמחתנו. הטריילר החדש מציג כמה מהקטעים שכבר ראינו בזה שקדם לו, אם כי הפעם הסצנות הללו מפורטות הרבה יותר, וגם כמה חדשות. ביניהן קרב גדול בין אנשיו של הדרור העליון לבין ג'יימי לאניסטר ונאמניו, דאני מושפלת בשבי הדותראקים, מאבק גדול בין צבא בית בולטון לצבא הפראים, טיריון יורד לבקר את הדרקונים של דאינריז במרתף, צבא המהלכים הלבנים מתקדם לעבר החומה, וכן, גם הצצה לסצנה בכיכובה של אניה בוקשטין. מה אפשר לבקש עוד?

"משחקי הכס" תשוב לעונה השישית ב-24 באפריל.

15:17 - הצבים חוזרים

העיבוד הקולנועי העכשווי של "צבי נינג'ה" היה, על לא עוול בכפו, אחד הסרטים המושמצים של קיץ 2014, אבל זה כמובן לא מנע מן המפיק המושמץ עוד יותר שלו, מייקל ביי, ליצור לו עוד המשכון, שהטריילר החדש והמלא שלו יצא היום, ולפחות במבט ראשון נראה משוגע כמו פיצה עם חמאת בוטנים וחלפיניו. קוואבנגה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

14:22 - "יומני הערפד" תסתיים בעונה הבאה?

העונה השביעית של "יומני הערפד" נמצאת בשיאה אבל המעריצים כבר מתחילים להתכונן לסוף הסדרה, שלפי דיווחים בחו"ל יקרה כבר בשנה הבאה, לאחר תום העונה השמינית. אתר "וראייטי" מדווח כי השחקן איאן סומרהולדר, שמגלם את דיימון סלווטורה בסדרה, סיפר בכנס WalkerStalkerCon בנאשוויל שעונתה השמינית של "יומני הערפד" תהיה האחרונה.

דבריו של סומרהולדר מתפרסמים ימים ספורים לאחר שהשחקנית קאט גרהאם, שמגלמת את בוני בנט בסדרה, הכריזה כי לא תמשיך ב"יומני הערפד" לאחר עונתה השמינית.

רשת CW עדיין לא אישרה את הדיווח על סופה של הסדרה.

יומני הערפד.
אל תעזבו!

10:50 - דייזי רידלי מגשימה (גם לנו) חלום ביום ההולדת

דייזי רידלי, כוכבת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ומי שתמשיך לעמוד במרכזה של הטרילוגיה החדשה של סדרת הסרטים המצליחה, ממשיכה לפתח את מערכת היחסים שלה עם המנטור, בחיים ועל המסך, מארק המיל.

בתמונה שהעלה לטוויטר שלו, נראים השניים כשהם משחזרים את הסצנה המיתולוגית בה יודה נתלה על כתפיו של לוק סקייווקר במהלך אימוני הג'דיי שהוא עובר ב"מלחמת הכוכבים: האימפריה מכה שנית". כעת לוק הוא המנטור וריי היא זו שצריכה לשאת את עול הלימודים הזה על כתפיה, וזה כל כך חמוד שקשה לנו לדבר עכשיו.

10:29 - הצצה ראשונה אל אחורי הקלעים של "Kong: Skull Island"

וזה כבר אמור לקרות בעונת האביב הבאה. סרט המקור של קינג קונג שאמור להוביל אותנו למפגש איתנים ב-2020 בין הגורילה האימתנית לגודזילה. בשקט התקבצו כאן שלל כוכבים מסקרנים כמו ברי לרסון, טום הידלסטון, סמואל ל. ג'קסון וג'ון גודמן.

הקטע הזה, שנחשף לראשונה בטקס פרסי הקולנוע של MTV, חושף לראשונה גם את עלילת הסרט. קבוצת חוקרים יוצאת לאי מסתורי שרגל אדם לא דרכה עליו בעבר, רק כדי לגלות שיצורים מיתולוגיים, חלקם לא נראו מעולם וחלקם נחשבו כנכחדים, מתגוררים עליו.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-10 במרץ 2017.

10:06 - "יחידת המתאבדים" ממשיכה להיראות מצוין

זאק סניידר, אנחנו ממש מקווים שאתה צופה בטריילרים של "יחידת המתאבדים". כלומר עוד בלי לראות את הסרט, ברור שהוא יהיה יותר טוב מהזוועה שביימת, וזה אומר די הרבה.

הארלי קווין של מרגו רובי ממשיכה להיראות כמו הצלע הדומיננטית והמעניינת ביותר בחבורת הגיבורים/נבלים של הסרט החדש. גם הג'וקר של ג'ארד לטו מציג כאן נוכחות וגם באטמן של בן אפלק. אבל בעיקר, וזה החלק הכי חשוב כאן, זה נראה כמו סרט כיפי עם קצת מודעות עצמית ונכונות לצחוק, ואולי אפילו עם פסקול מגניב ואפקטים שלא יגרמו לנו לרצות לתלוש אישון.

"יחידת המתאבדים" יגיע לבתי הקולנוע ב-4 באוגוסט.

09:43 - "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" נראה נהדר בטריילר הראשון

הפריקוול של סרטי "הארי פוטר" יגיע לבתי הקולנוע בחורף הקרוב, ואם לשפוט מהטריילר הראשון שקיבלנו היום, יש הרבה למה לחכות. עלילת הסרט, שנכתבה על ידי ג'יי קיי רולינג בעצמה, מתרחשת בניו יורק של 1920. במרכזה יעמוד ניוט סקמנדר (אדי רדמיין), כתב וחוקר שנשלח למשימה בקהילת קוסמים סודיות בעיר.

העלילה מתרחשת 70 שנים לפני הולדתו של הארי פוטר, אך השמות דמלבלדור והוגוורטס מוזכרים כבר בשלב מוקדם מאוד בטריילר, מה שמעלה את האפשרות שנראה פרצופים מוכרים מעולם הקוסמים גם כאן. ומעבר לכל אלה יש כאן גם קרבות ותפאורה תקופתית ויצורים בתוך מזוודה. מה עוד אפשר לבקש מסרט קוסמים?

"חיות הפלא והיכן למצוא אותן" יגיע לבתי הקולנוע ב17 בנובמבר.

9:30 - פסטיבל רגאיי ודאב בינלאומי חדש במדבר ייערך בחג השבועות בכפר הנוקדים

פסטיבל אואזיס המוקדש לרגאיי ודאב וכולל אמנים בינלאומיים וישראלים ייערך בחג השבועות הקרוב, 10 ו-11 ביוני, בכפר נוקדים. בין המשתתפים: ג'וני אוזבורן מג'מייקה, זיגי מסנט יוסטטיוס, סקארה מוצ'י מג'מייקה, מיסטה סבונה מאוסטרליה, הרבלייז איט מהולנד, קיביר לה אמלק מבריטניה, סול סטריאו מצרפת ועוד. מקרב האמנים המקומיים ניתן למנות את נצ'י נץ', לוס כפרוס, ג'ה בלס, אסף ואייל תלמודי, כלבתא ואחרים.

זו השנה הראשונה בה יתקיים הפסטיבל הזה, והוא יופק על ידי אפיקומן הפקות (גי דרייפוס) ואלכס נזננסקי. אפיקומן, אחד המפיקים העיקריים ברגאיי בישראל, מביא לארץ אמני רגאיי מכל העולם כבר מעל לעשור. אלכס נזננזקי, ממפיקי הדור החדש של הפסטיבלים והרגאיי בישראל, הפיק לאחרונה את האינדי-חפר, פסטיבל חאן הערבה ועוד.

כרטיסים לפסטיבל ניתן לרכוש כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היישר מג'מייקה. ג'וני אוזבורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully