וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן האינדי-פולק דמיאן ג'וראדו יגיע להופעה בישראל

12.4.2016 / 10:00

המוזיקאי המוערך דמיאן ג'וראדו נכנס לרשימת האמנים שיעשו את דרכם לכאן, לכבוד אלבומו החדש שכבר מסתמן כאחד היפים והבולטים של 2016

הופעות חו"ל בישראל ממשיכות להציף אותנו, והפעם עם הגעתו של אמן האינדי-פולק דמיאן ג'וראדו. אחרי שנאלץ לבטל ב-2014, יגיע המוזיקאי המוערך להופעת סולו ראשונה במועדון הבארבי בתל אביב ב-10 ביולי. מחירי הכרטיסים להופעה במכירה המוקדמת יעמדו על 113 שקלים.

ג'וראדו נחשב לאחד היוצרים המשמעותיים ביותר בפולק האלטרנטיבי כבר יותר מעשור ופרץ לתודעה עם אלבומו העשירי "Maraqopa", שזכה לביקורות חיוביות והביא מאוחר יותר לשיתוף פעולה בין המוזיקאי למובי. בעקבות האלבום, נכתב על ג'וראדו במגזין Dusted: "דמיאן מצא את הדרך לקחת את טכניקת הגיטרה הבלוזית של ריצ'רד תומפסון לכיוון מלנכולי, מרוחק ומעורר מבחינה רוחנית ואת המותג המדובר של הפולק אל התגלות מעולם אחר".

ג'וראדו מגיע לארץ במתכונת סולו לכבוד אלבומו החדש​ והמצויין​ "Visions of us on the Land"​.
הסינגר-סונגרייטר, שאלבומו הראשון יצא לפני כ-20 שנה, הוציא לאחרונה אלבום חדש שמהווה מסע אישי-פסיכדלי-רוחני, עדין ועוצמתי, שמסיים את סיפור המסע על האדם שנטש את החברה המערבית כדי לגלות אמיתות אוניברסליות. 17 השירים החדשים הם מהדיסקרטיים והכנים ביותר שכתב במהלך הקריירה שלו.

על הבאתו של ג'וראדו אחראי אוהד עזרתי (ZUZZ Agency), האחראי על הגעתם הצפויה של Real Estate, No Joy ו-Psychic Ills. המופע יהיה בישיבה עם מספר כרטיסים מוגבל. מחירי הכרטיסים להופעה במכירה מוקדמת עומדים על 110 שקלים וניתן לרכוש אותם כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully