וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הג'אז אילת ה-30 יארח את צ'יק קוריאה טריו

13.4.2016 / 8:33

הפסטיבל יתקיים ב-27-30 באוגוסט בנמל אילת, תחת הכותרת "Celebrating Israeli Jazz", בניהולו האמנותי של אלי דג'יברי, ויארח שלושים הפקות שיציגו את פסיפס הג'אז הישראלי

צ'יק קוריאה. Dick Zimmerman,
האורח המיוחד של פסטיבל הג'אז באילת, צ'יק קוריאה,שיופיע עם הטריו שלו/Dick Zimmerman

צ'יק קוריאה, מגדולי פסנתרני הג'אז בעולם, יהיה האורח המיוחד של פסטיבל הג'אז אילת ה-30. הוא ינעל את הפסטיבל עם הרכבו "Chick Corea Trio", שבו הוא מנגן על פסנתר, אבישי כהן על הבס ומרקוס גילמור על התופים.

פסטיבל הג'אז אילת יתקיים ב-27-30 באוגוסט בנמל אילת, תחת הכותרת "Celebrating Israeli Jazz", בניהולו האמנותי של אלי דג'יברי. בפסטיבל השנה יתקיימו שלושים הפקות שאמורות להציג את פסיפס הג'אז שלנו הישראלי, הכולל אמני ג'אז ישראליים גדולים שזכו להצלחה בארץ ובעולם, מייסדי הסצנה הוותיקים ומוזיקאים חדשים.

אלי דג'יברי. חגי כהן מילוא,
מנהלו האמנותי של הפסטיבל, אלי דג'יברי/חגי כהן מילוא

בנוסף לחברי טריו צ'יק קוריאה יופיעו בפסטיבל: אבי ליבוביץ' והאורקסטרה, אבישי כהן (החצוצרן), אברהם פלדר, אהרל'ה קמינסקי, אלברט פיאמנטה, אלי מגן, דני גוטפריד, אייל וילנר, אלון אולארצ'יק, איתי קריס, אלברט בגר, ערן צור, אלי דג'יברי, גיא קינג, גלעד הקסלמן, טאטרן, יובל כהן, מאיה בלזיצמן, ימן בלוז, מרגלית צנעני, יעלה באלין, מיקי שביב, יאיר דלאל, ממלו גייטנופולוס, משיכת יתר, סלבה גנלין, אסתי קינן עופרי, גרשון וייסרפירר, עדנה גורן, עומרי מור, שלמה בר, עופר גנור, עמוס הופמן, קותימאן, רבע לאפריקה, רועי בן סירה, שי מאסטרו, שלום חנוך ושלומי שבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי מאסטרו. Sophie Le Roux,
שי מאסטרו/Sophie Le Roux

"לפסטיבל יש זכות מייסדים בהתפתחות ובשגשוג של הג'אז הישראלי", מסר המנהל האמנותי של הפסטיבל, אלי דג'יברי, "החלטנו לחגוג את הג'אז הישראלי במחווה מיוחדת, בפסטיבל שהוא ישראלי ובינלאומי בו בזמן. לצד אמנים ישראלים שהם גם אמנים בינלאומיים, מופיעים אמנים שהם נכס צאן ברזל למוזיקה הישראלית אשר השפעות של ג'אז ניכרות במוזיקה שלהם, והמוזיקה שלהם השפיעה עמוקות על אמני ג'אז ישראלים".

פרטים נוספים באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully