וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר ראשון ל"דוקטור סטריינג'"

13.4.2016 / 9:18

מארוול חושפת לראשונה את הגיבור החדש, המסתורי והמסקרן בעולם גיבורי העל המורחב, בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ'. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

10:37 - טריילר כן ל"ספר הג'ונגל"

גרסת הלייב אקשן של "ספר הג'ונגל" תגיע בסוף השבוע הקרוב לבתי הקולנוע ברחבי העולם, אבל המבוגרים יותר שבינינו גדלו על הסרט המצויר והקלאסי של דיסני. עכשיו הגיע הזמן להתייחס אליו סוף סוף ברצינות, ולהבין מה מצאנו בסרט שמגולל את קורותיו של נער אנאלפבית ולא מחוסן, שהקשר בינו לבין שאר חיות הג'ונגל פיזי בצורה מחשידה ושהוא כל כך מעצבן ובכיין, עד שקצת אפשר להבין למה ההורים שלו, משפחת הזאבים, בגירה, הפילים ובערך כל יצור חיי אחר שפגש, נטש אותו בסופו של דבר.

10:07 - רגע, מה?! אולפני וורנר מכריזים על קרוס אובר בין "רחוב ג'אמפ 21" ל"גברים בשחור"

כנס סינמקון של אולפני וורנר לא מספיק לספק כותרות, וכעת יוצאת ממנו אחת הבשורות המסקרנות / ביזאריות ששמענו לאחרונה. כבר במהלך הפריצה של האקרים מצפון קוריאה למחשבי אולפני סוני ב-2014, נחשף הרעיון ליצור סרט קרוס אובר בין "רחוב ג'אמפ 21" ל"גברים בשחור". מה שנראה אז כמו עוד רעיון מפוצף שנזרק לאוויר כדי להיזרק מאוחר יותר, הופך ככל הנראה לסרט של ממש.

צ'אנינג טייטום וג'ונה היל צפויים לחזור לנעליהם של הסוכנים ג'נקו ושמידט, אולם במעבר לתחום העל טבעי הם לא ייפגשו עם וויל סמית או טומי לי ג'ונס. במקומם מתכוונים באולפנים לגייס שני כוכבים צעירים, שיהפכו את הרביעייה הזאת למסקרנת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

09:51 - "שומרי הגלקסיה" ישובו לסרט שלישי

שלב 3 בעולם הגיבורים של מארוול נמצא ממש בתחילת דרכו, אבל באולפנים כבר נושאים עיניים אל מה שיקרה אחרי 2020. רגע, לא באמת חשבתם ש-10 הסרטים שמתוכננים לחמש השנים הקרובות יהיו האחרונים, נכון?

כצפוי, קוויין פייגי, נשיא האולפנים, שומר את הקלפים בנוגע למה שצפוי להתחולל בעולם הגיבורים בהמשך קרוב לחזה. מה שהוא כן מוכן לחשוף הוא ש"שומרי הגלקסיה" יחזרו בוודאות לסיבוב נוסף על המסכים אחרי 2020. בשלב זה עדיין לא ברור האם הבמאי ג'יימס גאן יסכים להמשיך ולעמוד מאחורי המצלמות גם בהרפתקה השלישית של חבורת הגיבורים האהובה.

וכדי לעשות קצת סדר בכל הבלגן, הנה רשימת הסרטים שאנחנו כן יודעים עליה:

4 בנובמבר 2016 - "דוקטור סטריינג'"

5 במאי 2017 - "שומרי הגלקסיה 2"

7 במאי 2017 - "Spider-Man: Homecoming"

3 בנובמבר 2017 - "ת'ור: רגנרוק"

16 בפברואר 2018 - "הפנתר השחור"

4 במאי 2018 - "הנוקמים: מלחמת האינסוף - חלק 1"

6 ביולי 2018 - "אנט מן ו-וואספ"

6 במרץ 2018 - "קפטן מארוול"

3 בנובמבר 2019 - "הנוקמים: מלחמת האינסוף - חלק 2"

"איניומנס" (עדיין לא נקבע תאריך רשמי)

גרוט – שומרי הגלקסיה. באדיבות yes,
חוזרים לסיבוב שלישי/באדיבות yes

09:41 - נחשף שמו של סרט ספיידרמן החדש

איש העכביש יחזור בקרוב למסך הגדול אחרי היעדרות די ממושכת ולא מעט אכזבות בשנים האחרונות, במסגרת "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". בשנה הבאה הוא יקבל את מלוא תשומת הלב המגיעה לו עם סרט חדש שייקרא "Spider-Man: Homecoming" .

הסרט החדש, בכיכובו של טום הולנד, לא צפוי לחזור שוב למקורותיו של גיבור העל, אלא להנחית אותו כגיבור בוגר בסיטואציה חדשה שתחל את גלגולו המחודש. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-7 ביולי, 2016.

09:35 - עכשיו זה רשמי: בן אפלק יביים את סרט באטמן הבא

כבר עם הפרסום לפיו אולפני וורנר שריינו שני תאריכים באוקטובר 2018 ובנובמבר 2019 לסרטים עתידיים, ההשערה הרווחת היתה שלפחות אחד מהם יוקדש לסרט חדש בעלילותיו של האביר האפל. כעת הופכת ההנחה הזאת לרשמית.

קווין טסוג'יהרה, נשיא האולפנים, הכריז בכנס סינמקון שנערך בימים אלה על התוכניות העתידיות לעולם הגיבורים של DC. כשנשאל ישירות לגבי באטמן השיב טסוג'יהרה שסרט חדש בכיכובו של איש העטלף אכן נמצא בתכנון, ושבן אפלק יהיה חלק מרכזי בו.

על עלילה מוקדם עדיין לדבר בשלב זה, אם כי ברור שאפלק עשוי לקחת את האווירה והקו הסיפורי לכיוונים אחרים מזה של זאק סניידר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב הפנס יידלק שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:23 - בנדיקט קמברבאץ' יוצא למסע על חושי בטריילר הראשון של "דוקטור סטריינג'"

הנה זה מגיע, ההצצה הראשונה לאחד הסרטים הכי מסקרנים בעולם הקולנועי של מארוול. ל"דוקטור סטריינג'" אין רק את אחד מהכוכבים הגדולים ביותר בדור הקולנוע הנוכחי בתפקיד הראשי (בנדיקט קמברבמאץ'), אלא גם סיפור מסגרת שונה באופן מהותי מחבריו לז'אנר גיבורי העל. למעשה סטריינג' נראה הרבה יותר כמו אורח מהאזורים הקודרים והמסתוריים יותר בעולמו של הארי פוטר.

הסרט מתמתקד בדמותו של מנתח מבריק שתאונה מחרידה גורמת לסיום הקריירה שלו. מכשפה רבת עוצמה (טילדה סווינטון) לוקחת אותו תחת חסותה ומציגה בפניו צד נסתר של היקום בו אנחנו נמצאים, כזה שרק הוא יוכל להגן עליו.

החלק הבאמת מרהיב של הטריילר הזה מתרחש קצת לאחר האמצע, אז הוא הופך לסוג של "התחלה" שפוגש את תהליך ההתלמדות של ברוס ויין ב"באטמן מתחיל". הסרט יגיע לבתי הקולנוע בנובמבר הקרוב.

09:20 - המחזאי היהודי-בריטי ארנולד וסקר הלך לעולמו

סר ארנולד וסקר, מהמחזאים הבריטיים הבולטים של 50 השנים האחרונות, הלך לעולמו בגיל 83. וסקרן נודע כיוצר שנהג לשלב את דעותיו הפוליטיות במחזותיו. בין יצירותיו הבולטות: "הסוחר" (1977), שגולל את קורות "הסוחר מוונציה" מנקודת מבטו של שיילוק היהודי. שלושה ממחזותיו: "המטבח", "צ'יפס לכל דבר" ו"שורשים" תורגמו לעברית והוצגו בתיאטרון הבימה.

9:00 - פסטיבל האביב הבינלאומי ה-17 של ראשון לציון יוצא לדרך

למעלה מ- 300 אמנים, תזמורות, זמרים, זמרות והרכבים בינלאומיים ומקומיים ישתתפו במסגרת הפסטיבל, שייערך בין ה-19 ל-24 במאי 2016 בהיכל התרבות, ההיכל האודיטוריום, ואיצטדיון הלייב פארק בראשל"צ.

בין הפקות המקור הייחודיות אותם מציג הפסטיבל השנה ניתן למצוא את: כרמינה אקסטרווגנצה - קונצרט גאלה, הפקה מיוחדת לפסטיבל בבכורה עולמית. כ-180 אמנים על במה אחת עם מיטב סולני בלט הבולשוי הנודע ממוסקבה, בכירי סולני האופרה בישראל, צ'לן בינלאומי, שלוש מקהלות, התזמורת הסימפונית חיפה - בניצוחו ובניהולו של גיל שוחט. בערב תבוצע במלואה יצירת המופת "כרמינה בוראנה", בשילוב בכורה עולמית ליצירת מחול חדשה, ואריאציות רוקוקו, דואט בהשתתפות הרקדן והכוריאוגרף עידו תדמור, ואריות אופראיות פופולאריות. מנצח ומנהל מוזיקלי: גיל שוחט. בנוסף הזמרת טניה מריה, בהופעת מוזיקה ברזילאית וג'אז. מופע מחווה לגדולי המלחינים בזמר היווני מיקיס תיאודורקיס ומאנוס האדגידאקיס, בהשתתפות טאנסיס פוליקאנדריוטיס, המארח על הבמה את פיצה פאפאדופולו ואת באביס סטוקאס.

כמו כן יארח הפסטיבל את המופע 12 מיתרים - מיטב הגיטריסטים בארץ על במה אחת, בהשתתפות רוני פיטרסון, יזהר אשדות, מאור כהן, פיטר רוט, ארז נץ, גיא מזיג, יהודה קיסר, יואל לרנר, גל ניסמן, חיים רומנו, אפרים שמיר ואור הלר. White Swan - אגם הברבורים מהקלאסי ועד העכשווי. הבלט הישראלי בהפקת בכורה עולמית, כ-30 רקדנים בהפקת ענק, אגם הברבורים בשני חלקים: בחלק הראשון מוצגת המערכה השנייה של הבלט בגרסת המקור, בחלק השני של המופע מוצגת כוריאוגרפיה חדשה מקורית בפרשנות עכשווית ומשוחררת ליצירה.HA-E, האי - אבדן הכן - יצירת מחול חדשה מאת עידו תדמור. פרידה מדיוויד בואי במופע מחווה לאלבום "Ziggy Stardust" ומיטב הלהיטים הגדולים שלו בשנות השבעים והשמונים, בביצועה של להקת העכבישים מפלוטו להקת המחווה שלו הכוללת את עידן אלתרמן, אלון נוימן, קובי סנדהאוס, עמית דרייזין, שיקו פלדמן ואייל רווה. La Bella Cubana – חגיגה לטינית קובנית בהשתתפות הדיוות הקובניות יאנה אספרינסה ומיראבל רודריגז, תזמורת חיה ורקדנים קובניים אותנטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully