וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 91: מייקל ג'קסון העביר מסר מהעולם הבא

14.4.2016 / 0:00

קורטני סטודן ביצעה סיאנס שמסעיר את העולם, סדאם חוסיין יצא לקמפיין נגד פיקאצ'ו ותוכנית ריאליטי חדשה כולאת את משתתפיה בבית כלא. מצעד הטראש השבועי

יח"צ - חד פעמי

מקום 5: הסיאנס שהחזיר את מייקל ג'קסון

קורטני סטודן נכנסה בסערה לעולמנו כשהיתה בת 16 בלבד, עת נישאה לשחקן דאג האצ'ינסון, אז בן 51. בשנים שחלפו מאז סטודן קיפצה בין תוכניות ריאליטי, ניסתה להוציא כמה סינגלים ושחררה קלטת סקס למטרות צדקה. כיום, בגיל 21, היא מוצאת עצמה בלבה של תעלומה שיכולה לככב בעונה הבאה של "צל של אמת". סטודן ערכה סיאנס במטרה לזמן את רוחו של מייקל ג'קסון, כשבמהלך הטקס אחזה להבה בקווצה משיערה. ממש במקרה תועד הרגע המיסטי והועלה לאינסטגרם, שם כתבה ק.ס. שהיה זה סימן מ-מ.ג'. בעצמו, שגם שיערו עלה באש במהלך צילומי פרסומת לפפסי.

הצפייה על אחריותכם בלבד: כשאני צפיתי נפל החשמל, ממש כמו דפעם היתה הפסקת חשמל בבית של מייקל ג'קסון.

מקום 4: כתום זה השחור החדש האמיתי

שבעה מתנדבים נכנסים מבחירה אל מבנה גדול ומסוגר, עם קשר מינימלי לעולם החיצון. המבנה מרושת מצלמות, ושאר בני האדם במבנה לא יודעים דבר על אותה השביעייה, שמקווה לצאת מהמבנה רק בתום שישים ימים. לא, לא מדובר בכניסת הדיירים החדשים אל בית "האח הגדול", אלא ב"שישים יום בפנים", תוכנית ריאליטי הכולאת את משתתפיה מרצונם החופשי בבית סוהר באינדיאנה. תפקידם של המתנדבים הוא לחשוף פעילויות המתרחשות בין כותלי הכלא ולדווח לרשויות החוק, מה שהופך את הנוכחות שלהם שם לסיוט אפילו גדול יותר. ועדיין, זה נשמע נסבל יותר מלהיתקע בבית ההוא בנווה אילן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מקום 3: סדאם חוסיין נגד פיקאצ'ו

אף אחד לא תפס מסדאם חוסיין מנהיג ליברלי במיוחד, אבל ניסיון לצנזר סדרה כמו "פוקימון" נשמע מופרך אפילו בשבילו. הסיבה לכך, לפי מסמכים שנחשפו בידי הצבא האמריקאי ומובאים כעת בספר חדש, טמונה בשמועה שהסתובבה בעולם הערבי בראשית שנות האלפיים, לפיה משמעות המילה פוקימון בעברית היא "אני יהודי". שמועה נוספת מאותה התקופה גרסה גם שפיקאצ'ו עלול לדרדר ילדים מוסלמים להתגייר, בגלל הדמיון הפונטי ל-Be a Jew. סדאם ירד ככל הנראה מהרעיון, והסדרה ושלל המוצרים הנלווים שלה נותרו פופולריים כשהיו. טיפשון, חשב שיש כאן מזימה יהודית.

ולנושא אחר לגמרי: זוכרים שחשבנו שבתחילת השיר "Happy Nation" של אייס אוף בייס יש מסרים ניאו נאציים?

מקום 2: כשבן אפלק עצוב, סיימון וגרפונקל נהנים

בשבוע שעבר השתלט על הרשת סרטון בו נראה בן אפלק מדוכדך, לאחר שמראיין עימת אותו ואת הנרי קאוויל עם הביקורות השליליות על סרטם החדש "זה שגל גדות משחקת בו ויש שם את סופרמן ואיש העטלף ומישהו בשם שחר". על האפקט המלודרמטי אמון השיר "Sound of Silence" של הצמד סיימון וגרפונקל, שהודות לסרטון זוכה כעת לכניסה מחודשת למצעדי הפזמונים.

חמישים שנים לאחר ששוחרר לראשונה, אז גם הגיע למקום הראשון, התברג השיר במקום השישי במצעד הרוק של בילבורד. וזה כנראה הרבה יותר גבוה ממה שיגיע אליו "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק".

מקום 1: מעשנים עם דורה

הסצנה הבאה היתה יכולה להשתלב באחד מקווי העלילה של "אחת שיודעת", אבל מי שמככבת בה היא דווקא דורה החוקרת. פטימה פטצ'ק, שחקנית ודוגמנית צעירה שהיא גם הקול מאחורי גיבורת "מגלים עם דורה", הסתבכה בדצמבר האחרון בתקרית לא נעימה בבית הספר היוקרתי בו היא לומדת בניו יורק, תקרית שהגיעה השבוע לבית המשפט.

פטצ'ק בת ה-15 עשתה מה שרבים מאיתנו עשו בגילה, והלכה לעשן בשירותים. מאחר והיא לומדת בתיכון פרטי במנהטן ולא בחטיבת הביניים אורט, היא לא הסתפקה בחפיסת טיים שפילחה מאחת האמהות של הכיתה אלא דהרה על מים בטעם קרמל אותם עישנה מתוך מקטרת אלקטרונית. יחד איתה היתה תלמידה צעירה יותר, שטענה בהמשך כי פטצ'ק היא זו שדרדרה אותה למעשה החמור. לצערן, אחת השמיניסטיות הלשינה עליהן, פטצ'ק הושעתה לשלושה ימים והתלמידה הצעירה נזרקה מבית הספר, אותו תובעים כרגע הוריה. מביתה הספר נמסר בתגובה: אוף, חבל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully