וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן המינימל-טכנו בוריס ברצ'ה חוזר לישראל

13.4.2016 / 16:08

רגע לפני אלבומו החמישי חוזר ברצ'ה להופעה בישראל, הפעם לראשונה בהרכב מלא כחלק ממסע הופעות מיוחד של הלייבל שלו, הכולל מספר אמנים שיגיעו איתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזהו אותו בקלות ברחוב. בוריס ברצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני אלבומו החמישי חוזר בוריס ברצ'ה היישר מפרנקפורט להופעה בישראל, הפעם לראשונה בהרכב מלא כחלק ממסע הופעות מיוחד של הלייבל שלו, "Fckng Serious", הכולל מספר אמנים שיגיעו יחד איתו - אן קלו, דניז בול ו-Theydream - ובמרכז האירוע סט בן שלוש שעות של ברצ'ה עצמו.

ברצ'ה פרץ ב-2006 עם שני קטעים ראשונים בלייבל הדי מחתרתי דאז, "אוטיסט". מהר מאד טיפסו הקטעים האלה לראש מצעדי המכירות. ב-2007 הוחתם בוריס על ידי הלייבל הנחשב "הארטהאוס", ואת אותה שנה סיים כאחד שסומן בכל מגזיני התרבות באירופה כדבר הבא בסצנה האלקטרונית.

בין השנים 2008 ל-2011, שחרר בוריס שלושה אלבומים וסינגלים רבים שכבשו את הסצנה בעולם, כולל בישראל כמובן, עם הסאונד והמלודיות הייחודיים לו. מאחר שתמיד שאף להתנער מלייבלים מסחריים להקים אחד משלו שיאגד סביבו אמנים עם אותה תפיסה כמו שלו, ב-2012 עשה את הצעד הראשון ושחרר אלבום נוסף בלייבל החדש שלו, שלימים קיבל את השם "Fckng Serious".

אל ישראל הוא ישוב מחר (חמישי), בהאנגר 11 בתל אביב (פתיחת דלתות ב-23:00), בהפקה משותפת של מועדון הקומפורט-3 ו"תל אביב קולינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully