וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איט בוי: ג'ייסון דרולו הפגיז בלהיטים בהופעה ממוקדת ויעילה

15.4.2016 / 7:25

מזג האוויר אתמול (חמישי) בראשל"צ היה צונן ונעים, אבל כוכב הפופ הזיע כמו פועל קשה יום, שאוטוטו יפתה את הרעיה העשירה והבודדה. ואכן, הנשים היו קהל היעד העיקרי

לילה

(בסרטון: הקליפ לשיר "Watcha Say")

seperator

כבר בשיר השני בהופעה שלו אתמול (חמישי) בלייב פארק ההומה בראשון לציון, כיסו אגלי זיעה את פניו של ג'ייסון דרולו. אחרי השיר השלישי גם זרועותיו בהקו כאילו נמשח בשמן. לקראת סוף ההופעה, למרות הפסקות מטרידות במהלכה שבמסגרתן ירד הכוכב הפופ מהבמה ואיפשר לארבעת הרקדנים שלו להציג את יכולותיהם משל היינו בהופעת מחול אורבנית, דרולו נטף זיעה כאילו שפכו עליו דלי מים, כמו פועל קשה יום תחת שמש קופחת. נטול חולצה בשלב הזה, הוא נראה כמו הגנן שמפתה את הרעיה העשירה בזמן שבעלה אינו בנמצא. אנחנו היינו הרעיה, ו-וואלה, זרמנו.

הערב היה דווקא צונן ונעים, אבל הריקודים, התנועות, אלומות הפנסים, לשונות האש בשולי הבמה, ואולי גם סתם נטייה של דרולו להזעת יתר - כולם עשו את שלהם. הוא בער, ואת החום הזו הצליח רוב הזמן להעביר אל הקהל, שלעין בלתי מזוינת נדמה כי הורכב ברובו מבני עשרה. אחוז ניכר מהם ידע את המילים גם ללהיטים הפחות ענקיים שלו (ובכן, הכל יחסי), כמו "Trumpets" החמוד שפתח או "Get Ugly", וקל וחומר במפלצות הענק כמו "Wiggle", "The Other Side" וחותמי ההופעה "Talk Dirty" ו-"Want to Want Me". זה אחר זה הפגיז דרולו בלהיטים, היה אפילו קצת מעורר פליאה להיזכר כמה כאלה יש לו, כולל "If It Ain't Love" החדש והממכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
כמו פועל יום קשה. ג'ייסון דרולו בא לעבוד/ניב אהרונסון

עם השדרה הקשיחה והסופר-מנענעת הזו, ועם הדי ג'יי שלו המקפיד להרים את הקהל עם זעקות "make some noise!" בלתי נגמרות שדי מהר התחילו להעיק, דהר דרולו לאורך כל ההופעה. הוא שר מדויק ומרשים בהתחשב במאמץ הגופני המתמיד שלו, אבל גם בחר לעתים קרובות - אולי מדי - להותיר את השירה לפלייבק כדי שהוא עצמו יוכל להצטרף לרקדנים לאיזה שתיים-שלוש תנועות מסונכרנות. יחד עם הזיעה הוא שפך על הבמה חיבה רבה כלפי הקהל מולו, מקפיד להכניס את ישראל ("ראשון לציון" זה ארוך מדי) לכל משפט שני שאמר להמון: לציין שזו הפעם הראשונה שלו כאן ולכן הוא יגביר את כפתור הווליום עד הסוף, ולכן יצטלם עם הקהל, ולכן ישיר את השיר החדש וכהנה. שטויות שהוא בטח עושה בכל הופעה אבל הותאמו אלינו. דווקא את ההזדמנות האותנטית הבודדה למקד משהו שבאמת יהיה ייחודי לקהל מולו הוא לא ניצל - להכיר במקור לסמפול של "Talk Dirty", בלקן ביט בוקס.

קצת מבאס, אבל בכל מקרה השיא המלבב של התקשורת של דרולו עם הקהל הגיע לפני השיר "It Girl" באמצע ההופעה, כאשר חיפש בקהל את ה"איט גירל" הישראלית שלו כדי להעלות אותה לבמה. הוא עשה מזה טקס שלם שבמסגרתו עבר מצד לצד וחיפש, ולאחר מכן רכן אל אחד המאבטחים שלו שבתחתית, והסביר לו (אל תוך המיקרופון) מיהי הנבחרת המאושרת. בחורה מקומית רגילה וחביבה מצאה את עצמה יושבת על מדרגה בלב הבמה, מליטה את פניה שוב ושוב במבוכה, הלם וחוסר אמון, בזמן שדרולו מבצע את השיר. לכל אורכו היא היתה שם, בזמן שהרקדנית שלו עברה לידה וליטפה בקטנה את כתפה, הוא עצמו התיישב מאחוריה ושר לה, ולבסוף לקח את ידה כדי לרקוד בחיבוק. מקסים.

ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
התנועה לא הפסיקה כבר מהשירים הראשונים/ניב אהרונסון

גם מלבדה הבנות היו קהל היעד העיקרי של דרולו - אומר לרווקות בקהל שהוא אוהב אותן, מרים את החולצה כדי לחשוף בטן מלוטשת ולבסוף, כאמור, נפטר ממנה לחלוטין ונשאר בפלג גוף עליו חשוף לכל אורך חלקה האחרון של ההופעה. כל זה בא אל סיומו שעה וקצת אחרי שהתחיל, כולל בזבוזי הזמן המורידים של הרקדנים, אבל למרות קוצרה של ההופעה - לא מעט טרוניות בעניין נשמעו סביבי בדקות שאחרי הסיום - היא הותירה תחושה של מתקפה ממוקדת ויעילה. אחרי הכל, הפועל קשה היום הזה הוא מקצוען.

ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל/ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל/ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל/ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
ג'ייסון דרולו בהופעה בישראל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully