וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול שעובר במשפחה: 5 זמרים שפרצו בעקבות ההורים

1.5.2016 / 9:52

בעבור חמישה בנים ובנות של מוזיקאים מפורסמים דיברה התורה: אחת שרה ביוונית, שני חולם בספרדית, שלישי ממשיך את הרוח המשינאית, רביעי מסב נחת לעדה התימנית וחמישי קורא לה "ברבי" והיא עונה לו "קן". שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע, הדור הבא בא

1. הלנה מור, בתו של טריפונס

הבוזוקי החם והמשמח של אבא חדר לעמקי נשמתה של הלנה מור עוד בגיל הינקות. כבר אז היה לה ברור כשמש השוקעת על רציף הטברנות בנמל סלוניקי שיום אחד גם היא תהיה טריפונס. יום אחד זה אולי ייקרה. בינתיים, היא עדיין הזמרת הלא מוכרת הלנה מור, אבל צלחת אחת לחייה בכל זאת נשבור.

2. יונתן יידוב, בנו של שלמה יידוב

הבסיסט העילאי והסימפטי של חצי מהרכבי האינדי בתל אביב, בראשם "רמלה", men of north country, "קוף סנאי" ו"תעני אסתר" - להקה שבה החליף בתפקיד, לפני כמה שנים, את עומר בסן, בנו של דני בסן. הלהקה, אגב, מתחייבת להמשיך במסורת, כך שאם, חס ושלום, יידוב יעזוב, הבסיסט שיחליף אותו יהיה חייב להיות בן של מוזיקאי מפורסם (או רק מוזיקאי, או רק מפורסם).

עוד באותו נושא

חולמים לקבל במה? עכשיו היא כולה שלכם

לכתבה המלאה

3. אלישע בנאי, בנו של יובל בנאי

אלישע בנאי הוא ילד של אבא, במובן הכי מוקי של המושג. לא רק את הקול המרוסק והכאילו עייף הוא לקח מאבא יובל, אלא גם, בקטנה, בניואנסים, את האופן שבו הוא כותב שירים. אין בכך כדי לסתור, ולו במעט, את העובדה ש"אלישע בנאי ו-40 השודדים" הם אחת מהלהקות הרוק בטובות בארץ כיום. להפך. אליש'קה מוכיח שלא למרוד בהורים כמעט בכלל זה אפילו עוד יותר רוקנ'רול.

4. לירון עמרם, בנו של אהרון עמרם

גם לירון עמרם, כמו אלישע בנאי, מסב נחת לאביו - הזמר/משורר/מלחין/חוקר אהרון עמרם, שנחשב לאחד מגדולי הזמר התימני האותנטי: להקתו "לירון עמרם והפנתרים" היא מעין מפעל הנצחה לפועלו של אביו ולשימור מורשת הטיפוח של שירת הנשים התימנית. לא, זה ממש לא משעמם ופוצי כמו שזה נשמע. זה גזעי, זה מנענע והחבר'ה הצעירים משתגעים אחרי זה.

5. בן אל תבורי, בנו של שימי תבורי

דור שלם של נערים - לרוב זכרים, חובבי נרגילות, אקס-אלים והפעלת רמקול בלוטות' בווליום גבוה באזורים ציבוריים - נשבה לאורך השנה החולפת בקסמו הייחודי, ממיס הלבב, של בן אל תבורי. היה זה "ברבי", הלהיט המדהים והגדול והנורא של בן אל תבורי ושל ידידו הראפר סטטיק, שגרם לכך שבן אך הפך להרבה יותר מ"בן של". ואת כולנו לאנשים עם קצת פחות שכל.

וואלה! NEWS בשיתוף יריד המזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully