וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנע ללחץ: אייל גולן לא יופיע בעצרת למען החייל היורה מחברון

18.4.2016 / 12:16

פחות מיממה לאחר שאישר את השתתפותו בעצרת למען החייל היורה מחברון, הודיע אייל גולן כי לא יופיע בה. "לצערי, חלק מהציבור לקח את זה למקומות של ערכים ודמוקרטיה", אמר. מוקדם יותר מסר דוד ד'אור כי גם לא ישתתף בעצרת. סאבלימינל הודיע כי ישתתף

עריכה: ניר חן

(בסרטון: דיווח מאולפן וואלה! NEWS)

seperator

אייל גולן לא יופיע בעצרת למען החייל היורה מחברון. כך מסר הבוקר (שני) לכלי התקשורת. "החלטתי אתמול לבוא ולתמוך בחייל ולחבק את משפחתו. מעולם לא חשבתי לצאת נגד הרמטכ"ל, אותו אני מעריך מאוד. מעולם לא רציתי לצאת נגד צבא ההגנה לישראל, שהוא צבא העם. לצערי, חלק מהציבור לקח את זה למקומות של ערכים ודמוקרטיה, בעוד כל רצוני היה לבוא לשיר ולחבק, בשם האמנות ובשמי כזמר, כאדם. לצערי, אני רואה שיש כאלה שלוקחים את רצוני למחוזות פוליטיים, כאילו אני מכריז מלחמה כנגד צה"ל. קיבלתי עשרות פניות מאנשים כמוני, שמצד אחד החייל חשוב להם, ומצד שני ערכי המדינה והצבא הם נר לרגליהם, ולכן החלטתי לבטל את השתתפותי בעצרת מחר. הדמוקרטיה שלנו, שלטון החוק וצה"ל הם ערך עליון עבורי. אני מקווה בכל ליבי שהחייל ומשפחתו יהיו חזקים".

למרות הסערה סביב העצרת, הודיע סאבלימינל כי ישתתף בעצרת. "כל נושא ההשתתפות בעצרת יצא מכל פרופורציה. אני חייב לומר מעל ולפני הכל שצה"ל וערכיו הם נר לרגליי. יתרה מכך, בשירותי הצבאי היה לי הכבוד לשרת כקב"ט לשכת הרמטכ"ל רא"ל שאול מופז. כישראלי גאה אין יותר חשוב ומקודש בעיניי מצה"ל, חייליו וערכיו ויש בי אמון מלא במערכת הנפלאה הזו, בערכיה ובעומד בראשה. ליבי עם משפחת החייל הנמצאת בסיטואציה כואבת ובלתי אפשרית וכשפנו אלי להופיע ולתמוך, נעניתי ברצון לבקשתם בכל ליבי. אלו הן העובדות וכל פרשנות הממקמת אותי בצד הקורא נגד צה"ל ושלטון החוק היא זדונית ושקרית!", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

מוקדם יותר הבוקר הודיע הזמר דוד ד'אור על ביטול השתתפותו בהפגנת התמיכה בחייל היורה מחברון, שאמורה להתקיים מחר בתל אביב. עם פרסום הידיעה על ההפגנה, הופעלו לחצים על ד'אור מצד גורמים רבים לבטל את הסכמתו להופיע באירוע בשל המחלוקת הפוליטית שבמרכזו.

ד'אור מסר: "יש לי יום עמוס מאד ולא אוכל להתראיין, כל הנושא מבחינתי יצא מפרופורציה, סה"כ רציתי להביע אמפתיה למשפחת החייל. זו לא אמירה נגד הרמטכ"ל או נגד הצבא חלילה, אני מאמין במערכת המשפטית שלנו, אני לא אדם פוליטי והניסיון לשייך אותי לזרם כזה או אחר אינו רלוונטי, הבעתי תמיכה אנושית במשפחה שנמצאת במצוקה, לא ידעתי שמדובר באירוע עם אוריינטציה פוליטית, ובכלל ללא קשר לא אוכל להשתתף באירוע כי יש לי הופעה, יום טוב". בהמשך מסר ד'אור לוואלה! תרבות: "לא הופעלו עלי שום לחצים, פשוט העצרת היתה אמורה להתקיים ביום רביעי והוקדמה לשלישי, בשלישי אני מופיע במקום אחר".

אתמול (ראשון) פנה העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל בדף הפייסבוק שלו לציבור להגיע כדי "לדרוש את שחרורו של הלוחם". ההפגנה תתארגן תחת הכותרת "לא מפקירים לוחם, נותנים גיבוי לצה"ל". "יום שלישי, 19:30 בכיכר רבין בתל אביב - יוצאים לדרוש את שחרורו של הלוחם", כתב גל. "באים עם דגלי ישראל, באים עם אהבת ישראל, למפגן ענק של תמיכה. אסור להישאר בבית, אסור להישאר אדישים". הוא הוסיף: "זה רגע האמת שלנו, חייבים לעשות מאמץ ולבוא, לצאת מהפייסבוק לרחוב".

גל הגיב לביטולים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: כמה מפתיע, התקשורת עושה הכול כדי לטרפד את העצרת. נעמוד בלחצים, הגיבוי שלכם חשוב. מה שלא יהיה, נהיה מחר בכיכר במפגן תמיכה בצה"ל ובקריאה ברורה לשחרור הלוחם".

(עדכון אחרון: 14:33)

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully