וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוריס רוברטס, כוכבת "כולם אוהבים את ריימונד", מתה בגיל 90

19.4.2016 / 8:33

רוברטס נודעה יותר מכל בזכות דמותה של מארי ברון, אמו של ריי רומנו בסיטקום "כולם אוהבים את ריימונד". היא זכתה בחמישה פרסי אמי במהלך הקריירה שלה

דוריס רוברטס. GettyImages
דוריס רוברטס/GettyImages

כוכבת הקולנוע והטלוויזיה דוריס רוברטס הלכה לעולמה בגיל 90 בלוס אנג'לס. רוברטס נודעה יותר מכל בזכות דמותה של מארי ברון, אמו של ריי רומנו בסיטקום "כולם אוהבים את ריימונד". רוברטס כיכבה בכל אחת מתשע העונות של הסדרה האהובה מבית CBS, וזכתה ב-4 פרסי אמי (7 מועמדויות) לשחקנית משנה על תפקידה. בנוסף קטפה רוברטס פרס אמי נוסף על תפקידה בדרמת בית החולים "St. Elsewhere" ב-1982.

רוברטס נולדה בסנט לואיס, אך גדלה ברובע ברונקס בניו יורק אחרי שמשפחתה עבר לעיר בגיל 10. את תפקידה הראשון בעסקי השעשועים קיבלה דווקא בברודוויי, במסגרת ההצגה "The Time of Your Life" ב-1955. קריירת הטלוויזיה של רוברטס כללה בין היתר תפקידים בסדרות "רמינגטון סטיל", "קרובים רחוקים מאוד" ו"אמריקן פלייהאוס".

פרטישיה היטון, שגילמה בסדרה את אשתו של ריי, דברה, ספדה לרוברטס בטוויטר: "זהו סיומו של עידן. חמותי הטלוויזיונית המופלאה והנמסיס שלי, דוריס רוברטס, ממנה למדתי כל כך הרבה. היא היתה קשוחה ומצחיקה, אהבה את החיים וחגגה אותם. דבר לא העניק לה אושר גדול יותר משלושת נכדיה. זאת היתה זכות גדולה, דוריס. לעולם לא אשכח אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully