וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמן הברזילאי סרג'יו מנדז ולהקת הרגאיי Inner Circle יופיעו בישראל

19.4.2016 / 14:11

ענק המוזיקה הברזילאית סרג'יו מנדז יגיע לשתי הופעות בישראל, בקיסריה ובזאפה ת"א, ואילו להקת הרגאיי Inner Circle תופיע בבארבי ת"א

מקווים שנשארו לכם עוד מעות מדמי הכיס, כי שתי הופעות חו"ליות נוספות יגיעו בקרוב לישראל. הראשון הוא ענק המוזיקה הברזילאית סרג'יו מנדז, שיופיע בתיאטרון הלאומי קיסריה ב-23 ביוני בקיסריה ומופע אינטימי במועדון זאפה ת"א ב-24 ביוני.

מנדז, מהיוצרים החשובים והבולטים של ברזיל והיבשת הלטינית יגיע ארצה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי לרגל חגיגות 50 השנה לאלבום המופת "ברזיל 66". היוצר ביקר בישראל פעם אחת בלבד בשנות השמונים וזכה להצלחה גדולה. הוא חתום על לא פחות מ-55 אלבומים ועל כמה מהשירים הגדולים ביותר של ספר השירים הברזילאי. לאורך הקריירה המפוארת שלו זכה בשורה ארוכה של פרסים, כבש קהל מסביב לעולם והפך לאחד האמנים המצליחים של ברזיל. שיתופי הפעולה המגוונים שלו כוללים חיבור לבלאק אייד פיז עמם הוציא גרסה מחודשת דרך ל-"Mas Que Nada" האלמותי.

על הבאתו של מנדז לישראל אחראית קבוצת זאפה בשיתוף עם קונצ'רטו וגד אורון. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

בנוסף להקת הרגאיי הג'מייקנית Inner Circle, הזכורה מהלהיטים "Sweat - La La Long" ו-Bad Boys", חוזרת לישראל כעשרים שנה אחרי שהופיעה כאן לאחרונה, הפעם להופעה שתתקיים ב-27 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב.

ללהקה יש ותק של מעל 45 שנה, פרס גראמי בידיים ושני להיטים עצומים. היא החלה את דרכה כבר בשנת 1968, אך 12 שנים אחרי כן איבדה בתאונה טרגית את סולנה ואחד הקולות המבטיחים והמיוחדים שיצאו מג'מייקה, ג'ייקוב מילר. ב-1986 חזרה הלהקה לפעילות עם הרכב והוציאה את השיר "Bad Boys" שקיבל תהילת עולם כשנבחר להיות שיר הנושא של הסדרה "Cops" ברשת Fox האמריקאית.

על הפקת ההופעה בישראל אחראית "אפיקומן הפקות" שהביאו לארץ בשנים האחרונות כמה מאמני הרגאיי הגדולים כגון גראונדיישן, מקס רומאו, בלאק אוהורו, קונגוס, ביני מאן, מר וגאס, ואף מפיקים פסטיבל רגאיי חדש במדבר שיתקיים ב-10 ביוני בכפר הנוקדים עם אורחים מחו"ל ומישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully